Jump to content

vuurwapen geluiden


hero27

Recommended Posts

nja ja kunt in de trailer ook zien dat die politie agent weer in elkaar zakt alsof die vasthangt aan marionette touwtjes, ooit als uns iemand geraakt zien worden met een shotgun?, dan vlieg je toch wat kilometers de lucht in

Nou klaarblijkelijk heb jij nooit iemand geraakt zien worden met een shotgun, de wetten van de natuurkunde staan niet toe dat een persoon enkele meters naar achteren vliegt.

actie = reactie.

Als een persoon naar achteren vliegt door een shotgun dan zou degene die de shotgun afvuurt ook naar achteren vliegen. Dit is niet het geval en het is ook al een keer getest bij mythbusters. Dus geloof me maar GTA IV is realistisch.

Bewerkt: door LXZ-76
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • hero27

    5

  • frankyyguy

    3

  • ietsAnders0

    1

  • thierry07

    1

Top Posters In This Topic

Ik neem aan dat je dat wel in de trailers uit kan maken ? ^_^ Natuurlijk klinkt het beter, als je schiet dan krijg je niet zo'n lullig geluidje te horen. Nee, ik zou haast zeggen: 'Er is Call of Duty 4 geluid'. Ik vind het geluid echt super.

Niet zoals in de vorige delen, met name 'Vice City'. Dat was echt waardeloos. Aan het geluid te horen zat je gewoon met een knappertjes pistool te schieten. :duh: Maar nu ? Er is een geweldige verandering. Als je nu schiet dan zie je ook 'echter' het vuur. In SA en in de andere delen was het maar een beetje slap, zo onecht.:puh:

Ik vind dus dat er een verbetering is gekomen in het geluid van het schieten. En het vuur wat uit het pistool/geweer komt ook. Echt allemaal fantastisch.

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Vragen jullie je ook niet af waarom een ''realisme spel'' als gta 4 zo iets belangrijks als vuurwapen geluiden verneukt, elke keer weer :duh:

dit is echt wel slecht gewoon, een glock klinkt dus echt niet zo en dan maar helemaal niet te beginnen over de shotgun, alsof je met de nietmachine bezig bent

Als je de gameplay "live" op internet heb gezien of op youtube, dan kan het zijndat het geluid niet optimaal is.

Ik raad je aan om even op IGN.com te kijken. Daar staan ingame filmpjes op HD-kwaliteit met het "echte" geluid. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de geluiden echt prima gewoon, ik heb het stiekum zelf gespeeld bij een vriend die had het gedownload en het geluid klonk gewoon prima.

HOE WAT HEB JE GTA IV GESPEELD ??

allemaal patsers joh, niets vanaan trekken, maar over die geluiden. ik denk dat ze bij IV heus wel het echte geluid van een shotgun hebben opgenomen en het zo in het spel hebben gezet. het maakt mij niets uit hoe het klinkt, al klinkt het als een worm die van een flat afjumpt of een kikker die naar mars wordt geschoten, als het wapen in IV maar effect heeft.

nja ja kunt in de trailer ook zien dat die politie agent weer in elkaar zakt alsof die vasthangt aan marionette touwtjes, ooit als uns iemand geraakt zien worden met een shotgun?, dan vlieg je toch wat kilometers de lucht in

Blijf jij maar lekker geloven wat je in films ziet... uit een shot gun komen ongeveer 12 kogels die elk 25 gram wegen die kogeltjes hebben echt niet genoeg energie om je door de lucht te laten vliegen. En het geluid is ook gewoon normaal als je het mij vraagt. Ga maar eens luisteren bij kootwijker zand, daar zit vlakbij een schietbaan van het leger. Zijn echt geen overdreven zware knallen wat je dan hoort..

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

Vragen jullie je ook niet af waarom een ''realisme spel'' als gta 4 zo iets belangrijks als vuurwapen geluiden verneukt, elke keer weer :duh:

dit is echt wel slecht gewoon, een glock klinkt dus echt niet zo en dan maar helemaal niet te beginnen over de shotgun, alsof je met de nietmachine bezig bent

ben ik wel mee eens ja O,o Lol

en dan maar helemaal niet te beginnen over de shotgun, alsof je met de nietmachine bezig bent

:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

echt ziek gewoon hoe snel mensen hier reageren hehe:p :tu:

neh maar gta word zker tof vind het alleen jammer dat ze over realisme praten en dan steken laten vallen, is namelijk duidelijk te horen in de review op gametrailers..

anyway hier is een link naar hoe een glock 9mm klinkt, daarbij is ook nog onderscheid tussen een open holle ruimte of buiten in bijv een bos en dat is in gta duidelijk niet te horen

strak

Link to comment
Delen op andere websites

nja ja kunt in de trailer ook zien dat die politie agent weer in elkaar zakt alsof die vasthangt aan marionette touwtjes, ooit als uns iemand geraakt zien worden met een shotgun?, dan vlieg je toch wat kilometers de lucht in

ooit wel is iemand kilometers in de lucht zien vliegen door een shotgun? :schater:

niet eens in een matrix film :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...