hero27 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik vind dat in sommige spellen het geluid best realistisch klinkt.Mijn vader heeft trouwens een wapenverlof dus ik heb al vaak genoeg schoten gehoord Nja shotguns zijn er in allerlei soort en worden vaak aangepast omdat je stokdoof bent wanneer je met zo'n ding schiet in en open ruimte, maar de physics worden bepaald door een aantal factoren -persoon -kaliber -afstand van de kogel naar het lichaam -loop lengte etc het is eigenlijk heel simpel uit te leggen: Stel je pakt een 357kaliber vuurwapen en schiet daarmee op een persoon dan word aan de hand van het kaliber waar je de persoon raakt, hoe sterk, groot en zwaar hij is bepaald hoe hij reageert. ook is de (in het engels ''velocity'' )bepalend dit word berekend aan de hand van de lengte van de loop van een geweer of pistool, de korterbij je schiet des te sneller de kogel aan zal komen, stel je schiet iemand dus door zijn harses met een 357 caliber pistool dan zal de kogel hem naar achter werpen omdat de kogel door de schedel heen moet (moeilijker doordringbaar als bijv vlees) hierdoor onstaat dus een duw effect. voor een volledig interessant artikel zie http://answers.google.com/answers/threadview?id=467321 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.