Jump to content
Joriz

27 euro korting voor jouw GTA IV-posse!

Hij komt er eindelijk aan: Grand Theft Auto IV! Programmeer daarom nu alvast de plaatselijke pizza- of shoarmabezorgdienst in je telefoon, vraag de komende tijd genoeg vrije dagen aan en blijf niet onnodig hangen op het schoolplein. Je zult je tijd namelijk hard nodig hebben om de uitgebreide wereld van Liberty City te verkennen, mits jij al jouw eigen exemplaar gereserveerd hebt. Ben je hier echter niet aan toegekomen? Geen probleem! Wij hebben nog een kleine GTA IV-voorraad ter beschikking die wij op de dag van release kunnen uitleveren. Dus waar wacht je op? Plaats vandaag jouw order. Dan sturen wij jou GTA IV. Bovendien maak je nog steeds kans op een waanzinnig pakket vol GTA IV goodies. De verzending is nog altijd gratis!

Wellicht heb je aan één exemplaar niet genoeg. Uitgever Rockstar games heeft immers een tiental knallende online modes in elkaar geknutseld die de spelervaring van Grand Theft Auto IV

een extra dimensie meegeven. Alleen is helaas ook maar alleen en jij wil juist met drie van jouw beste vrienden op het PlayStation Network of Xbox Live racen en knallen. Schaf daarom met z'n allen het GTA IV Gang Pack voor de PlayStation 3 of Xbox 360 aan, profiteer van een aantrekkelijke gezamenlijke korting van 27 euro, en ga elkaar vervolgens te lijf in de online wereld die Grand Theft Auto IV heet.

Dit is een advertorial van consoleshop.nl

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Enne? ff reclame mache? Nej maar jullie zijn een fansite, dus daar moete we wel tege kunne, bovendien, is het egt een toffe aanbieding!

Bewerkt: door Dutchy3010
Onnodig plaatje verwijderd.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

jaja, ik heb hem al besteld in oktober , dus ik krijg hem morgen gewoon binnen , kreeg ook al bericht dat hij onderweg is , dus morgen lekker achter mijn 360 , maar wel leuk voor diegene die wat laat zijn met het idee om hem te bestellen, maar ja reklame is reklame haha :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb hem vrijdag gepre-orderd en ik heb ook al bericht gekregen dat hij onder weg is

ik heb zelfs een track en strais barcode of zo van tnt post gekregen, zodat ik hem kan volgen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb hem vrijdag gepre-orderd en ik heb ook al bericht gekregen dat hij onder weg is

ik heb zelfs een track en strais barcode of zo van tnt post gekregen, zodat ik hem kan volgen

wtf? Ik heb er nog geen gekregen? Ik heb hem ook bij Consoleshop besteld en heb hem VOOR de 25 besteld... Ach ja. mailtje zal dan wel vanavond komen... Trouwens dit staat op de site?
Grand Theft Auto IV is een razend populaire game, gewild door jong en oud. De vraag naar het spel is dan ook enorm. Vanwege deze populariteit bestaat de kans, dat bestellingen gedaan vanaf vrijdag 25 april niet voor de releasedag verstuurd kunnen worden. Consoleshop.nl rekent op jouw begrip.
Bewerkt: door bjorntju

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

WAT!!! Dat is niet eerlijk. Ik hem hem al vorig jaar maart betaald aan consoleshop.nl en ik heb nog niks ontvangen.

EDIT: Ik heb eens eventjes een kwaad maar netjes mailtje naar ze gestuurd hierover. ^_^

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

WAT!!! Dat is niet eerlijk. Ik hem hem al vorig jaar maart betaald aan consoleshop.nl en ik heb nog niks ontvangen.

EDIT: Ik heb eens eventjes een kwaad maar netjes mailtje naar ze gestuurd hierover. ^_^

Kan je het even posten als je een reactie hebt ontvangen? ^_^

Anders ga ik ook eens even een mailtje sturen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb gebeld omdat ik nog steeds niets geen mail had ontvangen. De telefonist zei tegen mij dat hij vanavond wordt ingepakt en het track nummer komt om 21.30 via mijn e-mail binnen. Daarna zal ik het morgen ontvangen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb gebeld omdat ik nog steeds niets geen mail had ontvangen. De telefonist zei tegen mij dat hij vanavond wordt ingepakt en het track nummer komt om 21.30 via mijn e-mail binnen. Daarna zal ik het morgen ontvangen.

zojuist een reactie ontvangen, weer een beetje gerustgesteld, heb hem de 23e gepreorderd :D

Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Grand Theft Auto IV is een razend populaire game, gewild door jong en oud. De vraag naar het spel is dan ook enorm. Vanwege deze populariteit bestaat de kans, dat bestellingen gedaan vanaf vrijdag 25 april niet voor de releasedag verstuurd kunnen worden

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 *******. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit e-mailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

Consoleshop.nl

Bewerkt: door Joriz
Naam persoon en telefoonnumer verwijderd, contactgegevens Consoleshop zijn te vinden op hun website.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...