Jump to content
Joriz

27 euro korting voor jouw GTA IV-posse!

Hij komt er eindelijk aan: Grand Theft Auto IV! Programmeer daarom nu alvast de plaatselijke pizza- of shoarmabezorgdienst in je telefoon, vraag de komende tijd genoeg vrije dagen aan en blijf niet onnodig hangen op het schoolplein. Je zult je tijd namelijk hard nodig hebben om de uitgebreide wereld van Liberty City te verkennen, mits jij al jouw eigen exemplaar gereserveerd hebt. Ben je hier echter niet aan toegekomen? Geen probleem! Wij hebben nog een kleine GTA IV-voorraad ter beschikking die wij op de dag van release kunnen uitleveren. Dus waar wacht je op? Plaats vandaag jouw order. Dan sturen wij jou GTA IV. Bovendien maak je nog steeds kans op een waanzinnig pakket vol GTA IV goodies. De verzending is nog altijd gratis!

Wellicht heb je aan één exemplaar niet genoeg. Uitgever Rockstar games heeft immers een tiental knallende online modes in elkaar geknutseld die de spelervaring van Grand Theft Auto IV

een extra dimensie meegeven. Alleen is helaas ook maar alleen en jij wil juist met drie van jouw beste vrienden op het PlayStation Network of Xbox Live racen en knallen. Schaf daarom met z'n allen het GTA IV Gang Pack voor de PlayStation 3 of Xbox 360 aan, profiteer van een aantrekkelijke gezamenlijke korting van 27 euro, en ga elkaar vervolgens te lijf in de online wereld die Grand Theft Auto IV heet.

Dit is een advertorial van consoleshop.nl

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Grand Theft Auto IV is een razend populaire game, gewild door jong en oud. De vraag naar het spel is dan ook enorm. Vanwege deze populariteit bestaat de kans, dat bestellingen gedaan vanaf vrijdag 25 april niet voor de releasedag verstuurd kunnen worden

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 *******. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit e-mailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

Consoleshop.nl

Ik weet niet of het zo is maar deze mail ziet er behoorlijk geautomatiseerd uit. Waarschijnlijk doen ze dit gewoon bij alle vragen over gta4.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

maar er staat toch : Wij hebben nog een kleine GTA IV-voorraad ter beschikking die wij op de dag van release kunnen uitleveren.dus zij hebben hen nog in voorraad en we hoeven niet tot vrijdag te wachten :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nu nog steeds geen mailtje :cry: Ik heb wel eens gehad bij consoleshop dat hij er pas om ong. half 11 was dus ik wacht nog wel ff af... Gelukkig ben ik niet de enige...

Bewerkt: door bjorntju

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

weet iemand handige manier om als 12 jarige aan geld te komen ? misschien rare vraag want ik zou Gta IV krijgen maar lang verhaal krijg hem niet meer. maar als ik genoeg geld heb dan kan ik hem zelf kopen :)

Ga dat even niet hier posten ofzo.. :cya:

Neem een krantenwijk, ga bij je ouders bedelen of ga de auto van de buurman wassen

@the bartman: hm, ik denk eerlijk gezegd niet dat je hem morgen dan al hebt, om gewoon even realistisch te zijn?

@mc-colin: laat het even weten als je gebeld hebt ;)

Bewerkt: door timiejz

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...