og-gangstah Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 weet iemand hoe je bij def jam fight for ny een aanval kan blokkeren en terugwerpen bv: als ik een haymaker doe doet de com heel vaak me arm pakken en gooit me in een soort judo worp op de grond of als je een wapen hebt en je slaat ermee dat je het wapen vasthoud de andere slaat en het wapen afpakt weet iemand hoe je dit doet?? Reageren
Trax Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Begin eerst maar eens met vermelden op welke console je het speelt .. Reageren
og-gangstah Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 ik heb het voor de gamecube maar als je et voor je xbox of ps2 hebt is dat toch hetzelfde want als het bv de guard+sla knop is dan weet ik het ook voor de gamecube Reageren
Tmzom Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Ik heb hem op ps2... Daar is r1 blokken, en als je op dat moment vierkantje indrukt werpt ie m trug Zit er geen handleiding bij <_< Bewerkt: 2 maart 2005 door Tmzom Reageren
dudedude Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Huh ik heb em ook op ps2 en daar moet je R1 en dan de kant op drukken waar de tegenstander is, want wat jij bedoelt is een grab blokkeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.