Jump to content

GTA IV al eerder in Engeland?


Youp

Recommended Posts

Ey swatjes,

Laats was ik in London, en daar bij de HMV zag ik daar in de schappen GTA IV liggen.. Ik kon geen release datum vinden op het hoesje enzo, dus daarmee kon ik concluderen dat het geen pre-order was. Is dat omdat IV uitgelekt is, gooien ze het maar op de proppen in de grote winkels?

Ik wil trouwens nog eventjes zeggen dat ik dit het gezelligste forum vind! Ga zo door!

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat ze hem daar al verkochten.. Maar wat dan nog.. Je hebt hem niet gekocht, en morgen is ie hier te koop. :7

Ja, wat is ermee dat GTA al in Engeland al verkocht wordt? Hier komt GTA trouwens niet morgen maar Dinsdag uit. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat ze hem daar al verkochten.. Maar wat dan nog.. Je hebt hem niet gekocht, en morgen is ie hier te koop. :7

Ja, wat is ermee dat GTA al in Engeland al verkocht wordt? Hier komt GTA trouwens niet morgen maar Dinsdag uit. :bonk:

Hij lag er dus sowieso 1 week van te voren zover ik weet,.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat ze hem daar al verkochten.. Maar wat dan nog.. Je hebt hem niet gekocht, en morgen is ie hier te koop. :7

Dinsdag is hij te koop :)

Ik ben een week naar london geweest, en ik zag 'm volgens mij daar dinsdag al liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat ze hem daar al verkochten.. Maar wat dan nog.. Je hebt hem niet gekocht, en morgen is ie hier te koop. :7

Dinsdag is hij te koop :)

Ik ben een week naar london geweest, en ik zag 'm volgens mij daar dinsdag al liggen.

Rockstar productie ligt in Engeland dacht ik?

Geen reden voor paniek toch.

Ze schieten hun eigen land natuurlijk 1 dagje voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn geloof ik hier niks van, het is mijn woord tegen het jouwe maar het blijft een onrealistisch verhaal. Vooral als dit een winkel is die redelijk bezocht wordt, is het erg riskant. Boetes voor het te vroeg verkopen van een game kan tot in de tienduizenden euro's oplopen, soms zelfs wel meer.

Als het bijvoorbeeld een halve dag van tevoren was zou ik je misschien nog kunnen geloven maar een week van tevoren is wel erg vroeg.

@NikoBellic16: Volgens mij schieten ze hun land juist geen dagje voor. Ten eerste slaat dit helemaal nergens op, je moet als game-fabrikant/maker alle landen/steden een eerlijke kans geven. Ten tweede liggen verschillende Rockstar vestigingen niet alleen in Engeland.

Ten derde zou het nog een groot schandaal zijn als er ook maar iemand achter zou komen dat Rockstar mensen bewust voorschiet.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we hier te maken hebben met een pre-order pakket.

Die hebben we hier ook gehad waarbij (bijvoorbeeld FRS) je een gamehoes kon kopen van GTA IV.

Als je niet beter zou weten zou het ook lijken of het spel al verkocht zou worden.

Mijn vermoeden is dat het hier gewoon om een pre-order pakket gaat :Y:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...