urbambo Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 kan iemand mij die scripts doorsturen of de site zegge/type waar ik die kan downloade plzz plzz en kan iemand mij dan zeggen hoe dat ik die in de game zet plz dank thanks stay cool Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 De scripts kun je vinden in de map C: > Rockstar Games > GTA III > Data. Volgens mij is er maar 1 bestandje dat onder de scrips valt. Het bestand: Main.scm. Bij andere games zoals San Andreas valt de script.scm en de main.scm onder de scripts. Dit bestandje moet je in de map zetten waar je hem ook kan weghalen (Hier dus C: > Rockstar Games > GTA III > Data) Je kunt >>hier<< de script downloaden. Ik hoop dat het werkt, en er wat mee kunt. Succes! Reageren
Mark B. Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hier kun je de Darkel mod van Lantyz downloaden! Wie bedoel je met Curley dan? Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Wat verta je onder 'scripts'? Het enige dat je van Darkel en Curtly terug kunt vinden in de GTA III bestanden zijn hun voice actors, en de skin en het model van Darkel. Al het andere dat je aan informatie over de beide personages vind is speculatie. Om Darkel in het spel te zien kun je mijn mod gebruiken, zoals hierboven is aangegeven, en voor de rest van de info kun je op WikiGTA kijken (Zowel Darkel als Curtly zijn daar beschreven, maar zoals gezegd is er vrij weinig over ze bekend). Reageren
Koen729 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...5&hl=darkel Speel als Darkel Ik vind hem een stuk beter dan die mod van Joriz of Lantyz ofzo. Doe gewoon wat daar staat, dan kan je altijd met Darkel spelen, ook in cutscenes! Zonder cheats. Die mod heb ik niet gemaakt Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) grappig, kwist niet dat ze heb helemaal hadden gemaakt, ik bedoel hij geeft alleen missies over de telefoon niewaar? srry, srry, srry, ik was in de war met el burro die ook nie in de game te zien is maar wel missies over de telefoon geeft Bewerkt: 26 december 2007 door jad Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Nou Darkel zou eigelijk een opdrachtgever zijn in GTA 3, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Darkel geeft geen eens missies door de telefoon. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 zijn de missies van darkel trouwens wel terug te plaatsen in de game? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 zijn de missies van darkel trouwens wel terug te plaatsen in de game? Ja en nee. Je kan wel ongeveer dezelfde missie's maken, maar niemand weet hoe de missie's gingen of afliepen. Die dingen kunnen we allemaal niet achterhalen. We kunnen alleen simpel wat maken. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ja en nee. Je kan wel ongeveer dezelfde missie's maken, maar niemand weet hoe de missie's gingen of afliepen. hoe kan je die missies dan namaken? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ja en nee. Je kan wel ongeveer dezelfde missie's maken, maar niemand weet hoe de missie's gingen of afliepen. hoe kan je die missies dan namaken? Door dingen toe te voegen aan de main.scm van GTA III. Dit is ook modden, maar deze is soort is heel erg moeilijk en leer je niet zomaar. Je moet echt overal verstand van hebben en de codes een beetje uit je hoofd kennen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Tevens kun je verder in dit topic kijken hoe je kunt leren modden, dat gaat namelijk met Mission Builder. Reageren
lalalars Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heey Hoe krijg je Drakel weer in je spel? je weet wel, die terrorist die missies geeft vanuit de Portland Harbor Tunnel. Ik heb op wikipedia gevonden dat zijn betanden nog in de game data zit. Groetjes, Lars Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=14 Door de bovenstaande link te openen en het bestand te downloaden en te installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.