lalalars Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heey. Ik ben opnieuw begonnen met gta omdat ik hem net gehaald had, MAAR: ik krijg de 1e straatrace niet gehaald. Wie heeft tips? Groetjes, Lars Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zorg in ieder geval dat je een snelle auto heb (Banshee bijvoorbeeld) en dat je zo weinig mogelijk botst tegen het verkeer of tegen gebouwen. Daarnaast is het ook wel handig om de route van te voren eens door te nemen door de race gewoon even te spelen maar nog niet te racen. Als je dan een beetje weet hoe de race verloopt, zou het al een stuk makkelijker moeten zijn. Hopelijk heb je hier wat aan! Greetz Reageren
lalalars Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Zorg in ieder geval dat je een snelle auto heb (Banshee bijvoorbeeld) en dat je zo weinig mogelijk botst tegen het verkeer of tegen gebouwen. Daarnaast is het ook wel handig om de route van te voren eens door te nemen door de race gewoon even te spelen maar nog niet te racen. Als je dan een beetje weet hoe de race verloopt, zou het al een stuk makkelijker moeten zijn.Hopelijk heb je hier wat aan! Greetz IK HEB HEM GEHAALD !!!!!!!!! En nogwel met een pony Pony Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.