samin00 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) hee iedereen morgen komt gta iv uit maar wat heb ik hier eigelijk nog te zoeken na 29 april :S komen en nog speciale topics of so? als er hier al een topic over was doe maar een op (de plaatje van de auto is de duurste auto ter wereld ik weet dat het er niks mee te maken heeft ik wou gwn ff zeggen XD) Bewerkt: 28 april 2008 door GTA-Sheep Onzinnige afbeelding verwijderd Reageren
Biocount Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 hee iedereen morgen komt gta iv uit maar wat heb ik hier eigelijk nog te zoeken na 29 april :S komen en nog speciale topics of so? Mensen helpen met gta4?.. Discuseren over gta4.. Eventueel paar gasten uitnodigen of een klein vast clubje vormen van nederlanders om gta mee tespelen? enz enz Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta Reageren
samin00 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta ik snap egt niet wat er so leuk is aan easter eggs Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta ik snap egt niet wat er so leuk is aan easter eggs Het zijn vaak gewoon grappige dingen. Het is ook leuk als je die opeens eentje vindt, aangezien niet zo heel makkelijk te vinden zijn (vind ik zelf) EDIT: Weet iemand trouwens iets over de collectables? Of zitten die er deze keer niet in? Wat ik overigens heel raar zou vinden Bewerkt: 28 april 2008 door peter-de-gekste Reageren
samin00 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta ik snap egt niet wat er so leuk is aan easter eggs Het zijn vaak gewoon grappige dingen. Het is ook leuk als je die opeens eentje vindt, aangezien niet zo heel makkelijk te vinden zijn (vind ik zelf) EDIT: Weet iemand trouwens iets over de collectables? Of zitten die er deze keer niet in? Wat ik overigens heel raar zou vinden 0o wat leuk zeg ! nee grapje hoor lijkt me best leuk maar wel moeilijk om te vinden! Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta ik snap egt niet wat er so leuk is aan easter eggs Het zijn vaak gewoon grappige dingen. Het is ook leuk als je die opeens eentje vindt, aangezien niet zo heel makkelijk te vinden zijn (vind ik zelf) EDIT: Weet iemand trouwens iets over de collectables? Of zitten die er deze keer niet in? Wat ik overigens heel raar zou vinden Behalve die standaard dingen zoals gruppe 6 Reageren
TheoBerg Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta ik snap egt niet wat er so leuk is aan easter eggs Het zijn vaak gewoon grappige dingen. Het is ook leuk als je die opeens eentje vindt, aangezien niet zo heel makkelijk te vinden zijn (vind ik zelf) EDIT: Weet iemand trouwens iets over de collectables? Of zitten die er deze keer niet in? Wat ik overigens heel raar zou vinden Er zitten collectables in, een nederlands blad mocht 3 uur GTA IV spelen, en toen schoten ze een duif uit de lucht, die explodeerde, en toen kwam er op beeld iets met Exploderende Duif 1/100. Dit las ik op een ander forum Reageren
bn_ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ff ontopic wat moet je doen na 29 april je sociaal contact op nihil zetten en gta IV gamen, dit forum af en toe lezen om wat nieuwe dingen te ontdekken of help bij een missie ;-) Reageren
M@rtijn Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta ik snap egt niet wat er so leuk is aan easter eggs Het zijn vaak gewoon grappige dingen. Het is ook leuk als je die opeens eentje vindt, aangezien niet zo heel makkelijk te vinden zijn (vind ik zelf) EDIT: Weet iemand trouwens iets over de collectables? Of zitten die er deze keer niet in? Wat ik overigens heel raar zou vinden Er zitten collectables in, een nederlands blad mocht 3 uur GTA IV spelen, en toen schoten ze een duif uit de lucht, die explodeerde, en toen kwam er op beeld iets met Exploderende Duif 1/100. Dit las ik op een ander forum Cool, duiven schieten! Reageren
oostzaan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja missie hulp forums... Clan topics enzo voort en....Wachten op een apart stukje forum voor gta V Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Komen er nog meer onzinnige topics over easter eggs , net zoals de verwijderde San Andreas Easter Egg Fora xD Reageren
oostzaan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik zal nadat ik hem heb nietzoveel meer hier te vinden zijn nog wel ff voor de clan enzo maja.. Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Er is misschien wel meer te doen op dit forum na 29 april, zoals hulp bij missies, eastereggs, autovindplaatsen en noem maar op. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Komen er nog meer onzinnige topics over easter eggs , net zoals de verwijderde San Andreas Easter Egg Fora xD O wacht mensen, die perfecte Kai ShockWave moet weer zeuren. Even stil hoor . Ontopic: Het zal zeker mega druk worden, door spelers die hier vragen komen stellen enzo. Anders neem eens een voorbeeld aan de SA fora, zo word het hier ook denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.