peter-de-gekste Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hallo mensen, Het aftellen is nu echt begonnen! Morgen is het dan eindelijk zo ver: GTA IV beschikbaar voor iedereen! Daarom stel ik voor om dit topic te gebruiken voor de mensen die het spel morgen hebben bemachtigd. Als je wil kun je hier je vreugde tonen, zeggen hoe vet je het wel niet vindt en alle andere dingen die hier bij horen. Voor iedereen die vannacht al gaat zou ik zeggen veel succes en plezier. En voor de rest: Game ze morgen! MvG Peter Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Hallo mensen,Het aftellen is nu echt begonnen! Morgen is het dan eindelijk zo ver: GTA IV beschikbaar voor iedereen! Daarom stel ik voor om dit topic te gebruiken voor de mensen die het spel morgen hebben bemachtigd. Als je wil kun je hier je vreugde tonen, zeggen hoe vet je het wel niet vindt en alle andere dingen die hier bij horen. Voor iedereen die vannacht al gaat zou ik zeggen veel succes en plezier. En voor de rest: Game ze morgen! MvG Peter Vanaf morgen is mijn sociaal leven nihil Edit: Peter-de-gekste, ook voor jou heel veel plezier gewenst morgen. Bewerkt: 28 april 2008 door 7nightwing7 Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Dat zal wel lukken ! Jij ook Succes met het gamen Intertoys houd er voor mij zowiezo één apart. Dus ik kan op alle gemak morgen vroeg naar Intertoys gaan, en IV ophalen. Ik denk dat ik morgen nog één keer op GTAForum.nl ga kijken Ik wens iedereen veel succes, maar dat maak ik vanavond nog wel duidelijk. Want dan begint het er om te spannen. Bewerkt: 28 april 2008 door swiggers Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Misschien krigen mensen hem al vandaag binnen Maar iedereen succes met gamen xD Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Leuk topic, de laatste dagen zit ik me te vervelen van het wachten Ik hoop dat ik hem morgen heb, heb hem voor 11 april bestelt bij bol dus dat komt wel goed neem ik aan En ik weet zeker dat het een goed spel is want ik heb de gameplay filmpjes gezien. [/font] Reageren
Hayte Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik ga hem vanavond in MediaMarkt kopen om 12 uur bij een winkel staan voor een spel xD niet gepreorderd... hoop dat ik nog kan krijgen xD Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 [sarcasme]Is het al weer nieuwjaar ofzo [/sarcasme] Iedereen dan ook maar een geluk..... Veel plezier met het gamen Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ga hem meteen met openings tijd halen. GR Giozio Reageren
tummy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik sta om 00.00 uur voor de deur Reageren
winx Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb hem bij eplaza besteld morgen komen ze hem afleveren bij mijn huis rond een uur of 10 of 11 s morgens. dus dat word gamen iedereen succes met de game. Reageren
oostzaan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Lol, je was me net voor wilde net zo'n topic gaan maken Maar ik krijg hem jammer genoeg pas 3mei(vrijdag) Ben op vakantie Reageren
Mikehordijk Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb hem besteld bij bol.com. Volgens hen heb ik hem dan in de werkweek binnen 1 á 2 dagen Reageren
GTA4imre Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Woeoeoehoeoeoeo!!!! tis bijna zo ver! na weet ik veel hoelang kunnen we eindlijk de ren aftellen. ik wens iedereen veel game plezier toe en lekker aaaa communicatief bezig zijn. ik heb waarscheinlijk morgen de S.E. en ik ga deze zeker spelen. het enige klote is is dat ik eerst nog weg ga... helemaal van Nijmegen naar Gronongen en ik kom pas laat thuis. oftuwel klote...... maar dan als ik thuis ben dan = is het feest!!!! eeh de balle en laat ze niet ..... Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik ga hem pas om 1 uur s'middags kopen morgen...eerder kan bij mij niet Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb hem besteld bij bol.com.Volgens hen heb ik hem dan in de werkweek binnen 1 á 2 dagen Ik ook maar bij mij zeggen ze dat ik hem dinsdag binnen heb. Heb de bestelling in november geplaatst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.