Jump to content

Morgen

peter-de-gekste

Recommended Posts

• Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

7

• peter-de-gekste

6

• Valkenburger

4

• Mikey cool6

4

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik heb hem in het begin van het jaar besteld bij bol.com dus dat zit wel goed :dans: Ik krijg hem morgen tussen 10 en 13 uur binnen. :dans::dans:

En nog even dit:

Peter-de-gekste jij ook veel succes met gamen en IEDEREEN morgen succes met gamen (behalve voor de pc gamers hoop ik dat GTA ook voor de pc uitkomt ;) )

:cya:

Geplaatst:
[sarcasme]Is het al weer nieuwjaar ofzo :?[/sarcasme]

Iedereen dan ook maar een geluk..... Veel plezier met het gamen :Y

LOL... Inderdaad! Iedereen een prettige GTA wisseling gewenst! :D :D :D

Geplaatst:

om 11 uur tegen een balleke schoten, en daarna hop naar GameMania waar ik het spel gepreorderd heb.

Dan snel naar huis om het spel te bestuderen. Om 18u trainen en na de training zo snel mogelijk naar huis om te beginnen met het spel.

Geplaatst:
wie weet waar mijn nieuwe topic is? :N:?

*off-topic: Lekker belangrijk weer.... Wat heeft deze reactie met dit topic te maken ?? *

Morgen eerst zo snel mogelijk na de opening van de winkel zijn en hopen op een GTA IV schijfje voor de PS3.

Daarna naar mijn werk tot 18:00.

Na mijn werk lekker naar huis waar mijn vakantie begint en beginnen met GTA IV.

Dus mijn dag is zoals een normale werkdag (op de ochtend na)

's avond is het meer in deze volgorde:

Kwijlen - Verbazen - Genieten - Bier Drinken - Nog meer verbazen - Nog meer genieten - Nog meer bier - Nog meer kwijlen - En dan een vriendin die vraagt of je eindelijk ook naar bed komt en dan heerlijk in je slaap bezig zijn met GTA IV......

En de volgende dag zie de avond invulling..... Kwijlen - Verbazen - enz enz :schater::D:schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Op de site van Bart Smit en E-Plaza staat dat hij al verkrijgbaar is :eten:

Edit: Ook op de site van Dixons staat direct uit voorraad leverbaar dus iedereen naar de stad :puh:

Bewerkt: door -KeNnY-
Geplaatst:

Ja, ik heb echt enorm veel zin om GTA IV te kunnen spelen! Allhoewel, ik eerst nog een Xbox 360 moet aanschaffen met GTA IV erbij. En ik denk niet dat het morgen zal gebeuren.. :ch:

Geplaatst:

Ik kan hem morgen dus nog niet spelen :-(

Waarschijnlijk heb ik hem morgen niet eens omdat ik vroeg naar egypte ga en al heb ik hem wel kan ik hem alsnog niet spelen want ik moet meteen weg.... Soms denk ik als ik nou die ps3 meeneem maar ik heb daar toch niet zo'n lekker gevoel bij...Misschien word hij gejat in dat hotel of beschadigt hij in het vliegtuig...iemand raad? :)

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb ik hem morgen niet eens omdat ik vroeg naar egypte ga en al heb ik hem wel kan ik hem alsnog niet spelen want ik moet meteen weg.... Soms denk ik als ik nou die ps3 meeneem maar ik heb daar toch niet zo'n lekker gevoel bij...Misschien word hij gejat in dat hotel of beschadigt hij in het vliegtuig...iemand raad? :)

Niet zo aanstellen en lekker op vakantie gaan...

Het spel is er echt nog wel als je terugkomt en een paar dagen langer geen GTA spelen overleef je echt nog wel... :duh:

Gewoon lekker genieten van Egypte :Y

Geplaatst:

ja Gewoon nog ff wachten :puh:, Geniet van je vakantie in Egypte man, focking chill daar en als je thuis komt lekker GTA IV spelen, k ga ook naar antwerpen, heb k vet zin in. Als ik dan thuiskom wordt het leren en GTA IV spelen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja das waar, jullie hebben helemaal gelijk :D

Het enigste punt waar ik om twijfelde was omdat het niet altijd goed weer is in egypte (hoordde ik gister) en dat is nu al ruim een week bezig, dus ik dacht dan had ik wat te doen :puh: Maar in het hotel is al genoeg te doen :) Bedankt voor de tips :tu:

Bewerkt: door G3rtZ0r
Geplaatst:

Ik bel straks even naar Dixons, de domme klant uithangen... :7

En dan hoop ik dat ik hem vandaag al mee krijg, Of anders morgen :Y

Geplaatst:

Dit is echt erg: wij hebben een winkel en die is vandaag gesloten.

Steeds als er mensen aanbellen heb ik het grijntje hoop dat het iemand is die GTA komt afgeven.

Ik weet dat dit niet gebeurt maar toch blijft het de hele tijd door mijn hoofd spoken.

Het is al 2x gebeurd vandaag dat er werd aangebeld, ik vol spanning naar beneden, staat er iemand voor de deur met een pakketje voor de winkel..

Ik weet eigelijk gewoon dat ik hem vandaag nog niet krijg, maar toch is het dan een klein beetje een teleurstelling=P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...