Jump to content

Morgen


peter-de-gekste

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    7

  • peter-de-gekste

    6

  • Valkenburger

    4

  • Mikey cool6

    4

Popular Days

Top Posters In This Topic

just bericht gekregen van GameMania dat ik vandaag om 24.00 mijn exemplaar mag afhalen.

Ik begin te twijfelen of ik hem vanacht zou halen of pas morgen.

Zijn er mensen die vanavond om 24u00 hun exemplaar gaan halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic, de laatste dagen zit ik me te vervelen van het wachten :schater:

Ik hoop dat ik hem morgen heb, heb hem voor 11 april bestelt bij bol dus dat komt wel goed neem ik aan :dans:

En ik weet zeker dat het een goed spel is want ik heb de gameplay filmpjes gezien. ^_^ [/font]

Ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release.

Bol melde laatst als je 2 maand van tevoren had besteld dat je dan kans hebt dat ze tekort komen en hem dan niet kunnen leveren op de 29ste.

Mensen die voor de 2 maanden hebben besteld bij bol, kunnen hem wel verwachten.

Ik dus wel 7 maand geleden al gedaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem vannacht al! De winkel gaat om 24.00 uur open, ik ga samen met VWO-er erheen, daarna nog even spelen :Y_O_ Dit word echt leuk :D

PS: Ik ga hem dus ook halen bij GameMania :) 24.00 uur.

Bewerkt: door visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Bste mensen, ik heb de hele hype niet zo gevolgd. Woon in Den haag.. zag dat voor 44 euro GTA IV te krijgen is in zoetermeer bij mediamarkt. is er ergens een winkel waar je vandaag nog GTA IV kan krijgen. Waarom zo'n moeilijk gedoe joh, ik neem toch aan dat die winkels allemaal willen dat je bij hen koopt en niet bij de concurrent op de heok die wel al uitlevert ?

Wat een onzin allemaal, maar het zal wel aan mij liggen. Het is een computerspel (errrug cool natuurlijk) maar jezus wordt niet geboren morgen of zo...

Er is vast iemand die weet waar ik een exmplaar kan bemachtigen vandaag..

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic, de laatste dagen zit ik me te vervelen van het wachten :schater:

Ik hoop dat ik hem morgen heb, heb hem voor 11 april bestelt bij bol dus dat komt wel goed neem ik aan :dans:

En ik weet zeker dat het een goed spel is want ik heb de gameplay filmpjes gezien. ^_^ [/font]

Ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release.

Bol melde laatst als je 2 maand van tevoren had besteld dat je dan kans hebt dat ze tekort komen en hem dan niet kunnen leveren op de 29ste.

Mensen die voor de 2 maanden hebben besteld bij bol, kunnen hem wel verwachten.

Ik dus wel 7 maand geleden al gedaan. :puh:

Uhu ik heb mailtje gestuurd en ze zeggen omdat ik hem al in november hebt bestelt dat ik ervan uit moet gaan dat ik hem morgen hebt. En anders donderdag of vrijdag want met konnegingendag komt er geen post toch :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan hem morgen dus nog niet spelen :-(

Waarschijnlijk heb ik hem morgen niet eens omdat ik vroeg naar egypte ga en al heb ik hem wel kan ik hem alsnog niet spelen want ik moet meteen weg.... Soms denk ik als ik nou die ps3 meeneem maar ik heb daar toch niet zo'n lekker gevoel bij...Misschien word hij gejat in dat hotel of beschadigt hij in het vliegtuig...iemand raad? :)

Neem GTA IV mee op vakantie, kan je op het hoesje kwijlen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bste mensen, ik heb de hele hype niet zo gevolgd. Woon in Den haag.. zag dat voor 44 euro GTA IV te krijgen is in zoetermeer bij mediamarkt. is er ergens een winkel waar je vandaag nog GTA IV kan krijgen. Waarom zo'n moeilijk gedoe joh, ik neem toch aan dat die winkels allemaal willen dat je bij hen koopt en niet bij de concurrent op de heok die wel al uitlevert ?

Wat een onzin allemaal, maar het zal wel aan mij liggen. Het is een computerspel (errrug cool natuurlijk) maar jezus wordt niet geboren morgen of zo...

Er is vast iemand die weet waar ik een exmplaar kan bemachtigen vandaag..

eehm, als je deze hype zo enorm dom vind, waarom koop je hem dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...