Earth Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik haal hem morgen, mag ook om 00:00, maar wil gewoon lekker slapen. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) oftopic vraagje: Ps3home bestellers ! Hebben jullie mail ontvangen ( GTA IV verzonden is) ? Ik heb hem in januari bestelt en nog steeds heb ik geen mail ontvangen ? wordt via envelop verzonden dus geen pakketje ? Bewerkt: 28 april 2008 door AliOsi Reageren
Alchemy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Leuk topic, de laatste dagen zit ik me te vervelen van het wachten Ik hoop dat ik hem morgen heb, heb hem voor 11 april bestelt bij bol dus dat komt wel goed neem ik aan En ik weet zeker dat het een goed spel is want ik heb de gameplay filmpjes gezien. [/font] Ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release. Bol melde laatst als je 2 maand van tevoren had besteld dat je dan kans hebt dat ze tekort komen en hem dan niet kunnen leveren op de 29ste. Mensen die voor de 2 maanden hebben besteld bij bol, kunnen hem wel verwachten. Ik dus wel 7 maand geleden al gedaan. Uhu ik heb mailtje gestuurd en ze zeggen omdat ik hem al in november hebt bestelt dat ik ervan uit moet gaan dat ik hem morgen hebt. En anders donderdag of vrijdag want met konnegingendag komt er geen post toch voor ons geld die besteld hebben bij bol.com Besteld voor 11.04 morgen in huis anders vrijdag. dus ik heb hem morgen en jullie ook! bol.com heeft er 7000 allemaal pre order tot 11.04 vanavond krijg je mailte. en zo niet dan moeten we toch maar eens wat aan mijn bol.com bron gaan doen[/font] Bewerkt: 28 april 2008 door Alchemy Reageren
Dwayneski Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hou niet van bol.com Heb er 2 maanden geleden een boek besteld en heb het nog niet binnen Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Leuk topic, de laatste dagen zit ik me te vervelen van het wachten Ik hoop dat ik hem morgen heb, heb hem voor 11 april bestelt bij bol dus dat komt wel goed neem ik aan En ik weet zeker dat het een goed spel is want ik heb de gameplay filmpjes gezien. [/font] Ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release. Bol melde laatst als je 2 maand van tevoren had besteld dat je dan kans hebt dat ze tekort komen en hem dan niet kunnen leveren op de 29ste. Mensen die voor de 2 maanden hebben besteld bij bol, kunnen hem wel verwachten. Ik dus wel 7 maand geleden al gedaan. Uhu ik heb mailtje gestuurd en ze zeggen omdat ik hem al in november hebt bestelt dat ik ervan uit moet gaan dat ik hem morgen hebt. En anders donderdag of vrijdag want met konnegingendag komt er geen post toch voor ons geld die besteld hebben bij bol.com Besteld voor 11.04 morgen in huis anders vrijdag. dus ik heb hem morgen en jullie ook! bol.com heeft er 7000 allemaal pre order tot 11.04 vanavond krijg je mailte. en zo niet dan moeten we toch maar eens wat aan mijn bol.com bron gaan doen[/font] BETER Danku (let niet op mij, ben hyper van gta iv) Reageren
Venzio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ff offtopic hoor: Kan een mod ff reageren ik denk dat iedereen morgen of vanacht topic's opent met Gta:IV is uit enz. Dit mogen we denk ik niet doen ofwel? is het zo dat jullie mod's een topic opent dat Gta:IV is uit bijv? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ff offtopic hoor:Kan een mod ff reageren ik denk dat iedereen morgen of vanacht topic's opent met Gta:IV is uit enz. Dit mogen we denk ik niet doen ofwel? is het zo dat jullie mod's een topic opent dat Gta:IV is uit bijv? Inderdaad, anders is de eerste pagina van het forum vanacht/morgen helemaal vol met die topics Reageren
FireFighter Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ff offtopic hoor:Kan een mod ff reageren ik denk dat iedereen morgen of vanacht topic's opent met Gta:IV is uit enz. Dit mogen we denk ik niet doen ofwel? is het zo dat jullie mod's een topic opent dat Gta:IV is uit bijv? Inderdaad, anders is de eerste pagina van het forum vanacht/morgen helemaal vol met die topics Ik stuur wel ff een pb (\__/) ( ) ('')_('') (\__/) (='.'=) ('')_('') this two bunny's need help to world domination. To help: set this bunny in your sig, or in your post! Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Voor de PS3 gebruikers onder ons, vergeet je controllers niet op te laden =P Ik denk ik zeg het even ;-) Reageren
Metselaar Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Nog maar focking 6 uur en 22 minuten Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Voor de PS3 gebruikers onder ons, vergeet je controllers niet op te laden =PIk denk ik zeg het even ;-) Hmm, moeten daar gewoon penlights in ofzo? Goeie tip, krijg mijn PS3 tegelijk met GTA4 over 6 uur en 20 minuten Reageren
jesse25 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Voor de PS3 gebruikers onder ons, vergeet je controllers niet op te laden =PIk denk ik zeg het even ;-) Wahaha Shit goed dat je het zegt zag het net toen ik hem uitzetten dat hij nog maar 1 streepje heeft dus gauw opladen trouwens vraagje voor jullie ps3 bezitters zou het kunnen als je bijvoobeeld een ipod adapter hebt om je ipod mee op te laden dat je daar je ps3 controller aan hangt heeft iemand dat al geprobeert want vind het nogal lastig dat je ps3 aan meot zijn als jeje controller wilt opladen Reageren
Hayte Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Voor de PS3 gebruikers onder ons, vergeet je controllers niet op te laden =PIk denk ik zeg het even ;-) Hmm, moeten daar gewoon penlights in ofzo? Goeie tip, krijg mijn PS3 tegelijk met GTA4 over 6 uur en 20 minuten erm nee... je krijgt een USB kabel erbij, kleine eind moet je in je controller douwen, groter stukje in je console QUOTE(peter-de-gekste @ 28 Apr 2008, 16:35:38) *Voor de PS3 gebruikers onder ons, vergeet je controllers niet op te laden =P Ik denk ik zeg het even ;-) Wahaha Shit goed dat je het zegt zag het net toen ik hem uitzetten dat hij nog maar 1 streepje heeft dus gauw opladen trouwens vraagje voor jullie ps3 bezitters zou het kunnen als je bijvoobeeld een ipod adapter hebt om je ipod mee op te laden dat je daar je ps3 controller aan hangt heeft iemand dat al geprobeert want vind het nogal lastig dat je ps3 aan meot zijn als jeje controller wilt opladen kweenie, zou het ook kunnen als je hem in je pc propt? Bewerkt: 28 april 2008 door Hayte Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Voor de PS3 gebruikers onder ons, vergeet je controllers niet op te laden =PIk denk ik zeg het even ;-) Wahaha Shit goed dat je het zegt zag het net toen ik hem uitzetten dat hij nog maar 1 streepje heeft dus gauw opladen trouwens vraagje voor jullie ps3 bezitters zou het kunnen als je bijvoobeeld een ipod adapter hebt om je ipod mee op te laden dat je daar je ps3 controller aan hangt heeft iemand dat al geprobeert want vind het nogal lastig dat je ps3 aan meot zijn als jeje controller wilt opladen Tuurlijk niet, dat USB uiteinde voor je iPod is een stuk groter, past niet in de PS3 controller. Wat echter wel kan is je PS3 controller op de USB poort van je PC aansluiten=) En dan nog even voor de mensten die GTA bij FRS hebben gepre-ordered, en het thuis laten bezorgen: hebben jullie al bericht gekregen dat het is verzonden? Ik niet namelijk en als ik op de site bij status ga kijken staat er nog steeds: In bestelling bij leverancier. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 erm nee...je krijgt een USB kabel erbij, kleine eind moet je in je controller douwen, groter stukje in je console WOOT!!! Dus ik moet eerst een half uur laden voordat ik kan gaan gamen of kan ik gewoon via die usb kabel spelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.