bjorntju Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je kan ook met de USB kabel spelen Aleen is die een beetje kort dus je moet dicht bij je PS3 gaan zitten Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je kan ook met de USB kabel spelen Aleen is die een beetje kort dus je moet dicht bij je PS3 gaan zitten Nice, thanks! Dichtbij zitten boeit me niet Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je kan ook met de USB kabel spelen Aleen is die een beetje kort dus je moet dicht bij je PS3 gaan zitten Nice, thanks! Dichtbij zitten boeit me niet Dan lijkt het echt alsof het bloed op je gaat spatten=) =P Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Offtopic vraagje: Bij de ps3 als je je controller wilt opladen, dan moet je toch het systeem aan hebben? Dus het kan niet opgeladen worden als je de ps3 uit hebt. Ik laad hem altijd op als ik het systeem aan heb Reageren
bjorntju Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Offtopic vraagje:Bij de ps3 als je je controller wilt opladen, dan moet je toch het systeem aan hebben? Dus het kan niet opgeladen worden als je de ps3 uit hebt. Ik laad hem altijd op als ik het systeem aan heb Jah volgens mij wel. Als hij uit staat(stand-by) dan doet hij niets :S Is eigenlijk best wel irritant Reageren
dj.tappie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ja klopt...denk niet dat ik morgen nog ga kijken...eerst werken dan gta spelen en daarna aan de slamp Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Weet iemand of er een midnight release is in Amsterdam of omgeving? Reageren
Metiz Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Omg normaal ging ik deze nacht GTA IV halen maar aangezien de bank toe is en ik niet aan mn geld kan zal het maar voor morgen zijn .. tegen dat ik opsta zal mijn oma GTA al wel hebben meegebracht , ik heb al redbull in de koelkast en koffie in overvloed duss... kmeld me morge ook maar ziek op school ) Groetee Reageren
nljesse Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Voor de PS3 gebruikers onder ons, vergeet je controllers niet op te laden =PIk denk ik zeg het even ;-) Wahaha Shit goed dat je het zegt zag het net toen ik hem uitzetten dat hij nog maar 1 streepje heeft dus gauw opladen trouwens vraagje voor jullie ps3 bezitters zou het kunnen als je bijvoobeeld een ipod adapter hebt om je ipod mee op te laden dat je daar je ps3 controller aan hangt heeft iemand dat al geprobeert want vind het nogal lastig dat je ps3 aan meot zijn als jeje controller wilt opladen ik heb z'n neppe i-pod (bartsmit) en daar krijg je dezelfde aansluiting met oplader voor stopcontact en daar lukt hij op Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Offtopic vraagje:Bij de ps3 als je je controller wilt opladen, dan moet je toch het systeem aan hebben? Dus het kan niet opgeladen worden als je de ps3 uit hebt. Ik laad hem altijd op als ik het systeem aan heb Ik dus niet, hij staat enkel op standby. Moet ik hem daar echt voor aanzetten? Reageren
Robin B Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 im get him tommorow in intertoys schagen im wish you all merry Gta 4 play...Me to zo ook weer beetje engels geleerd he ? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 @ valkenburger: Volgens mij zijn de controllers vantevoren opgeladen dus ik zou me niet z teveel zorgen maken. En anders dus gewoon met snoer spelen. Reageren
winx Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik hoef mij geen zorgen te maken heb gister een pak van 12 batterijen gekocht Reageren
IronBullet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan niet wachten op GTA IV Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan niet wachten op GTA IV je zou wel moeten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.