Jump to content

Morgen

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan ook met de USB kabel spelen ;) Aleen is die een beetje kort dus je moet dicht bij je PS3 gaan zitten :bier:

• Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

7

• peter-de-gekste

6

• Valkenburger

4

• Mikey cool6

4

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Je kan ook met de USB kabel spelen ;) Aleen is die een beetje kort dus je moet dicht bij je PS3 gaan zitten :bier:

Nice, thanks!

Dichtbij zitten boeit me niet :bier:

Geplaatst:

Nice, thanks!

Dichtbij zitten boeit me niet :bier:

Dan lijkt het echt alsof het bloed op je gaat spatten=) =P

Geplaatst:

Offtopic vraagje:

Bij de ps3 als je je controller wilt opladen, dan moet je toch het systeem aan hebben? Dus het kan niet opgeladen worden als je de ps3 uit hebt. Ik laad hem altijd op als ik het systeem aan heb :schater:

Geplaatst:
Offtopic vraagje:

Bij de ps3 als je je controller wilt opladen, dan moet je toch het systeem aan hebben? Dus het kan niet opgeladen worden als je de ps3 uit hebt. Ik laad hem altijd op als ik het systeem aan heb :schater:

Jah volgens mij wel. Als hij uit staat(stand-by) dan doet hij niets :S Is eigenlijk best wel irritant :puh:

Geplaatst:

ja klopt...denk niet dat ik morgen nog ga kijken...eerst werken dan gta spelen en daarna aan de slamp

Geplaatst:

Omg normaal ging ik deze nacht GTA IV halen maar aangezien de bank toe is en ik niet aan mn geld kan zal het maar voor morgen zijn .. tegen dat ik opsta zal mijn oma GTA al wel hebben meegebracht , ik heb al redbull in de koelkast en koffie in overvloed duss... kmeld me morge ook maar ziek op school :))

Groetee

Geplaatst:
Voor de PS3 gebruikers onder ons, vergeet je controllers niet op te laden =P

Ik denk ik zeg het even ;-)

Wahaha Shit goed dat je het zegt

zag het net toen ik hem uitzetten dat hij nog maar 1 streepje heeft

dus gauw opladen

trouwens vraagje voor jullie ps3 bezitters

zou het kunnen als je bijvoobeeld een ipod adapter hebt om je ipod mee op te laden

dat je daar je ps3 controller aan hangt

heeft iemand dat al geprobeert

want vind het nogal lastig dat je ps3 aan meot zijn als jeje controller wilt opladen

ik heb z'n neppe i-pod (bartsmit) en daar krijg je dezelfde aansluiting met oplader voor stopcontact en daar lukt hij op

Geplaatst:
Offtopic vraagje:

Ik dus niet, hij staat enkel op standby. Moet ik hem daar echt voor aanzetten?

Geplaatst:

im get him tommorow in intertoys schagen

im wish you all merry Gta 4 play...Me to 0_0

zo ook weer beetje engels geleerd he ? :Y

Geplaatst:

@ valkenburger: Volgens mij zijn de controllers vantevoren opgeladen dus ik zou me niet z teveel zorgen maken. En anders dus gewoon met snoer spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...