Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 @ valkenburger: Volgens mij zijn de controllers vantevoren opgeladen dus ik zou me niet z teveel zorgen maken. En anders dus gewoon met snoer spelen. Oké, dat zou helemaal mooi zijn! Meestal koop je lege accu's dus ging er van uit dat ze leeg waren, ik merk het wel! Reageren
eXperion Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ga non-stop GTA4 spelen, als ik het heb. En ik hoop dan ook echt dat mijn ouders dan niet thuis zijn, om te zeiken dat ik eraf moet! Reageren
aat Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 yeah ! ik heb echt zin om GTA 4 te spele !!! kheb em vorige week maandag besteld bij Game Mania . ik denk ni da ik naar de nachtopening ga . en ik heb morge school . dus heb ik aan mn maat gevraagd of da hij vr mij wilt hale , want hij heeft morge geen school heel veel succes voor iedereen grtzZ lil aat Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ff offtopic hoor:Kan een mod ff reageren ik denk dat iedereen morgen of vanacht topic's opent met Gta:IV is uit enz. Dit mogen we denk ik niet doen ofwel? is het zo dat jullie mod's een topic opent dat Gta:IV is uit bijv? Er staan al wat topics klaar die om 00.00 online gaan. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan em niet kopen heb geen X360 ofzo.. Maar mijn neef wel maar die is zo gek dat ie Saints Row fan is.. Nu Saints Row 2 in productie is denkt ie dat het beter wordt dan GTA IV! Beetje rare neef heb ik.. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan em niet kopen heb geen X360 ofzo.. Maar mijn neef wel maar die is zo gek dat ie Saints Row fan is.. Nu Saints Row 2 in productie is denkt ie dat het beter wordt dan GTA IV! Beetje rare neef heb ik.. Ag ieder zo zijn ding hé, Mja ik ga hem morgen halen maar kan ook echt niet wachten.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.