Issie3222 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hallo iedereen, Zoals jullie al zien aan de titel krijg ik een fout melding, op die foutmelding staat: Read stream error. Kan iemand zeggen wat er aan de hand is en wat ik er aan tegen kan doen?! mvg Issie3222. Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Het lijkt me dat er tijdens het lezen wat mis gaat, en ik heb misschien ook wel een vermoeden. Klik rechts op het .gxt bestand, en kies 'Eigenschappen'. Vink het vakje 'Alleen Lezen' uit en kies 'Toepassen' (dus niet 'OK'). Als je het bestand de volgende keer weer via 'Eigenschappen' benadert, zal het weer aangevinkt zijn, maar daar hoef je niet op te vertrouwen. Doe dat dus niet, maar open het nu nog eens via de GXT Tool. Succes Reageren
Issie3222 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Nou ik heb precies gedaan wat jij tegen me zei, VWO-er. Maar het werkt nog steeds niet , Ik denk wel dat ik een ideetje heb... want als ik bijv. french.gxt open gaat ie wel normaal open. Dus ik denk dat het aan de file american.gxt ligt. Dus heeft iemand misschien een american.gxt voor me zodat ik de ouwe kan vervangen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb nog steeds even geen GTA San Andreas, maar er is wel een link (ditmaal geen Rapidshare die bestanden na de zoveel dagen weer verwijdert ). In dit bericht vind je een bijlage. Er zit wel fonts.txt bij, maar die heb je niet nodig en kun je dus gewoon laten staan. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Perfect Man! , Alles werkt weer! ik kan weer namen vervangen Heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.