Meganic Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heeft het nu nog zin om naar de winkel te gaan morgen , of zijn ze allemaal al weg door de reserveringen? En als ze er nog staan,komt er dan zo'n grote rij dat ik moet overnachten om een plekje te hebben of kan ik gewoon om 13:00 rustig binnenwandelen? Reageren
Makoez Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dat ligt eraan waar je woont. Reageren
Meganic Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dat ligt eraan waar je woont. Barendrecht, maar ik kan makkelijk in rotterdam komen. Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heeft het nu nog zin om naar de winkel te gaan morgen , of zijn ze allemaal al weg door de reserveringen?En als ze er nog staan,komt er dan zo'n grote rij dat ik moet overnachten om een plekje te hebben of kan ik gewoon om 13:00 rustig binnenwandelen? Tja, om 13:00 rustig binnen wandelen ? Hmm denk het niet. Maar zoals al eerder werdt gezegd, ligt er ook helemaal aan waar je woont. Denk dat je beter zo vroeg mogelijk erbij kunt zijn. Ik hoop het voor je. Succes in ieder geval Reageren
IV trailer Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ligt er natuurlijk aan hoe groot de vooraad van de winkel is. Je kan natuurlijk nog proberen vandaag te pre-ordenen. Dan kan je meteen vragen of ze nog genoeg hebben voor een van jouw pre-orders. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heeft het nu nog zin om naar de winkel te gaan morgen , of zijn ze allemaal al weg door de reserveringen?En als ze er nog staan,komt er dan zo'n grote rij dat ik moet overnachten om een plekje te hebben of kan ik gewoon om 13:00 rustig binnenwandelen? Kijk eens op de homepage van gtagames.nl Daaar staat een aanbieding van consoleshop.nl Klik hier... Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik denk dat je helaas pech hebt. De Hype rond GTA IV is zoals je weet enorm groot. Dus er komen gigantisch veel mensen op IV af. Het enige wat je nu nog kan proberen is: "Bel nu een game winkel op, om te vragen of ze er voor jou één apart willen leggen. Dit heb ik ook gedaan bij de Intertoys. Ik hoef mij morgen niet druk te maken of ik het heb ja of nee. Ik heb het zowiezo, ze houden er voor mij 1 apart. Dus dit raad ik je aan Andere optie heb ik niet. Maar ik weet haast wel zeker dat als je dit niet doet. En je staat morgen voor de deuren van een Game winkel dat je dan al haast te laat bent. Sorry, maar je had denk ik eerder moeten pre-orderen. Succes nog ! Swiggers Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dat ligt eraan waar je woont. Das niet waar zelfs al woon je in een rustig dorpje dan zijn de winkels al helemaal plat gelopen voor GTA: IV! Dus ik vrees dat je een probleempje hebt. Reageren
ididdie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb er ook 1 weg kunnen leggen omdat ik anders te veel loop te stressen maar ik denk zeker dat er nog wel zijn want ik had bij mediamarkt gevraagd of ze denken gelijk uit hun vooraad zijn maar ze dachten dat ze wel genoeg hadden voor 2 of 3 dagen Reageren
LangeDraak Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb het spel ook niet gepre-ordered. Maar ik ga er vanuit dat er genoeg gelevert is. En anders heb ik pech en moet ik even wachten. Maar zoals elke GTA versie tot nu toe heb ik het risico genomen om niet te pre-orderen. En ik ga er dan ook nog vanuit dat ik morgen gewoon een exemplaar heb. Echter sta ik wel gelijk als de winkel open gaat binnen en niet een halve dag later. Ik wens je alle geluk en succes toe meganic.... En ook voor mezelf natuurlijk Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heeft het nu nog zin om naar de winkel te gaan morgen , of zijn ze allemaal al weg door de reserveringen?En als ze er nog staan,komt er dan zo'n grote rij dat ik moet overnachten om een plekje te hebben of kan ik gewoon om 13:00 rustig binnenwandelen? Dan raad ik je aan om ff naar de openingstijden te gaan kijken Depends on wich store u gonna buy it, Bijvoorbeeld dixons is hier in dehaag 9:30 dacht ik open, ik heb niet gepreorderd maar ik ga zelf een bundel halen PS3+GTA IV Dus ik heb grote kans dat ik hem kan kopen . Dus kijk snel naar de openings tijden en ga als eerst voor de winkel wachten!! Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik ben ziek en alle andere jongeren hebben school (ik heb hem ook niet gepre-ordered) dus ik kan morgen gewoon op men gemak binnewandelen zoals altijd. Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) heb jij geen mei vakantie Ik heb 2 weken vakantie Vandaag is de alle eerste dag van mijn vakantie Komt wel goed uit dat IV aan begin van vakantie uit komt Bewerkt: 28 april 2008 door swiggers Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb ook niet ge-preordered...en ik kan pas om 1 uur naar de winkels...maar ik woon in een klein dorpje en er zijn belachelijk veel game-shops hier in de buurt...dus ik denk dat het wel goed komt...dat hoop ik in ieder geval Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.