Jump to content

Ik heb niet gepre-ordered.


Meganic

Recommended Posts

Heeft het nu nog zin om naar de winkel te gaan morgen , of zijn ze allemaal al weg door de reserveringen?

En als ze er nog staan,komt er dan zo'n grote rij dat ik moet overnachten om een plekje te hebben of kan ik gewoon om 13:00 rustig binnenwandelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • hero27

    6

  • Meganic

    4

  • LangeDraak

    3

  • Mikey cool6

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Heeft het nu nog zin om naar de winkel te gaan morgen , of zijn ze allemaal al weg door de reserveringen?

En als ze er nog staan,komt er dan zo'n grote rij dat ik moet overnachten om een plekje te hebben of kan ik gewoon om 13:00 rustig binnenwandelen?

Tja, om 13:00 rustig binnen wandelen ? Hmm denk het niet. Maar zoals al eerder werdt gezegd, ligt er ook helemaal aan waar je woont. Denk dat je beter zo vroeg mogelijk erbij kunt zijn. Ik hoop het voor je. Succes in ieder geval :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt er natuurlijk aan hoe groot de vooraad van de winkel is. Je kan natuurlijk nog proberen vandaag te pre-ordenen. ^_^ Dan kan je meteen vragen of ze nog genoeg hebben voor een van jouw pre-orders.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft het nu nog zin om naar de winkel te gaan morgen , of zijn ze allemaal al weg door de reserveringen?

En als ze er nog staan,komt er dan zo'n grote rij dat ik moet overnachten om een plekje te hebben of kan ik gewoon om 13:00 rustig binnenwandelen?

Kijk eens op de homepage van gtagames.nl ;)

Daaar staat een aanbieding van consoleshop.nl :)

Klik hier...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je helaas pech hebt. De Hype rond GTA IV is zoals je weet enorm groot. ;) Dus er komen gigantisch veel mensen op IV af. Het enige wat je nu nog kan proberen is: "Bel nu een game winkel op, om te vragen of ze er voor jou één apart willen leggen. Dit heb ik ook gedaan bij de Intertoys. Ik hoef mij morgen niet druk te maken of ik het heb ja of nee. Ik heb het zowiezo, ze houden er voor mij 1 apart.

Dus dit raad ik je aan ;) Andere optie heb ik niet. Maar ik weet haast wel zeker dat als je dit niet doet. En je staat morgen voor de deuren van een Game winkel dat je dan al haast te laat bent. ^_^

Sorry, maar je had denk ik eerder moeten pre-orderen.

Succes nog ! :cya:

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook 1 weg kunnen leggen omdat ik anders te veel loop te stressen maar ik denk zeker dat er nog wel zijn want ik had bij mediamarkt gevraagd of ze denken gelijk uit hun vooraad zijn maar ze dachten dat ze wel genoeg hadden voor 2 of 3 dagen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook niet gepre-ordered.

Maar ik ga er vanuit dat er genoeg gelevert is.

En anders heb ik pech en moet ik even wachten. Maar zoals elke GTA versie tot nu toe heb ik het risico genomen om niet te pre-orderen. En ik ga er dan ook nog vanuit dat ik morgen gewoon een exemplaar heb.

Echter sta ik wel gelijk als de winkel open gaat binnen en niet een halve dag later.

Ik wens je alle geluk en succes toe meganic.... En ook voor mezelf natuurlijk :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft het nu nog zin om naar de winkel te gaan morgen , of zijn ze allemaal al weg door de reserveringen?

En als ze er nog staan,komt er dan zo'n grote rij dat ik moet overnachten om een plekje te hebben of kan ik gewoon om 13:00 rustig binnenwandelen?

Dan raad ik je aan om ff naar de openingstijden te gaan kijken

Depends on wich store u gonna buy it,

Bijvoorbeeld dixons is hier in dehaag 9:30 dacht ik open,

ik heb niet gepreorderd maar ik ga zelf een bundel halen PS3+GTA IV

Dus ik heb grote kans dat ik hem kan kopen :).

Dus kijk snel naar de openings tijden en ga als eerst voor de winkel wachten!!

Link to comment
Delen op andere websites

heb jij geen mei vakantie :{

Ik heb 2 weken vakantie :puh: Vandaag is de alle eerste dag van mijn vakantie :puh:

Komt wel goed uit dat IV aan begin van vakantie uit komt :puh:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook niet ge-preordered...en ik kan pas om 1 uur naar de winkels...maar ik woon in een klein dorpje en er zijn belachelijk veel game-shops hier in de buurt...dus ik denk dat het wel goed komt...dat hoop ik in ieder geval

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...