Jump to content

Ik heb niet gepre-ordered.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben wel een beetje zuur

Ik dacht dat ik de game zo'n 3 maanden geleden had besteld bij bol

nou ja gereserveerd dan.

Nu blijkt het zo te zijn dat ik hem alleen in het winkelwagentje had staan

daar kwam ik vannochtend achter

nu is de kans dat ik hem morgen binnenkrijg wel bijzonder klein geworden

maarja ik wacht al vanaf oktober dan kunnen de 3 dagen er ook nog wel bij.

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• hero27

6

• Meganic

4

• LangeDraak

3

• Mikey cool6

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Is hype buiten GTAGames netwerk ook wel zo groot? Ik merk er namelijk erg weinig van, hier(GTAGames) maak je het volop mee, maar hoe is het buiten GTAForum? Dat weet je niet, ik denk dat veel mensen amper weten dat de game 29 april uitkomt :sigaar: .

Geplaatst:

Ik denk dat het lastig word om hem te krijgen vrees ik :Y:cya:

(\__/)

(='.'=)

('')_('') Say hello to bunny!!

Geplaatst:
Ik denk dat het lastig word om hem te krijgen vrees ik :Y:cya:

(\__/)

(='.'=)

('')_('') Say hello to bunny!!

Coowl gemaakt ^

I

Maar in iedergeval, k koop de ps3 bundel met GTA IV. Heb gereserveerd maar k ga woensdag op vakantie dus als ie er morgen niet is wordt een weekje later

Geplaatst:

Ik heb ook niet gepre-ordered, dat hoeft van mij ook niet.

Denk je nou echt dat GTA IV uitverkocht raakt, Rockstar heeft genoeg exemplaren! :7

Geplaatst: (bewerkt)

*zucht* was de realease datum nou maar 17 oktober 2007, zoals het eerst was...

zat ik nu lekker te spelen...

maar ik merk wel...de laaste paar dagen wachten duren het langst...best vaag eigelijk

Is hype buiten GTAGames netwerk ook wel zo groot? Ik merk er namelijk erg weinig van, hier(GTAGames) maak je het volop mee, maar hoe is het buiten GTAForum? Dat weet je niet, ik denk dat veel mensen amper weten dat de game 29 april uitkomt .

nou, iedereen die ik ken weet dat het 29 april uitkomt (behalve mijn opa)

maar er zijn er ook een paar die het niet zo intresseren, en die vergeten die datum af en toe...

"29 april...of was het nou 28?"

Bewerkt: door Mikey cool6
Geplaatst:
Ik heb ook niet gepre-ordered, dat hoeft van mij ook niet.

Denk je nou echt dat GTA IV uitverkocht raakt, Rockstar heeft genoeg exemplaren! :7

Ik heb het idee dat ie binnen 5 minuten al is uitverkocht :-(

Geplaatst:

heyz allemaal,

Preorder is altijd relax natuurlijk aangezien je niet horders dodelijk fans over je heen krijgt:p maar er zijn toch veel online verkopers die hun orders niet aan kunnen kijk maar naar whekamp bijv.

heb hem ergens rond 12 april besteld en ze geven je geen enkele duidelijkheid wanneer je hem krijgt, het enige wat er staat is binnekort, met andere woorden na 2 weken zit je nog steeds te wachten

doe dus wat ik heb gedaan, bel een winkel op en laat hem je wegleggen. Meestal rekenen ze zich meer maar als je dan beetje goed lult krijg je hem wel voor de winkel prijs.

Morgen dus maar op naar de winkel met een fake doosje, zorgen dat al die debielen derop springen en dan als eerste met een dikke smile langslopen ^_^

Geplaatst:

Nou, het lijkt erop dat ik geluk heb gehad, ik ben vandaag even naar de Saturn gegaan, en ze zeiden als ik er morgen bij openingstijd stond ze er nog wel een hadden voor me. :7

Geplaatst:
Nou, het lijkt erop dat ik geluk heb gehad, ik ben vandaag even naar de Saturn gegaan, en ze zeiden als ik er morgen bij openingstijd stond ze er nog wel een hadden voor me. :7

heb je hem wel weg laten leggen dan meganic?

Geplaatst:

heb je hem wel weg laten leggen dan meganic?

Vanzelfsprekend. :dans:

Geplaatst:

Er wordt hier net gedaan alsof er morgen 100.000 stuks GTA IV worden verkocht. Al ga je morgen om 17.00 naar de winkel dan weet ik zeker dat je er een hebt. Dat overdreven gedoe hier zeg.

Geplaatst:
Er wordt hier net gedaan alsof er morgen 100.000 stuks GTA IV worden verkocht. Al ga je morgen om 17.00 naar de winkel dan weet ik zeker dat je er een hebt. Dat overdreven gedoe hier zeg.

Nou zo overdreven vind ik het niet.

Let jy maar is op of ie morgen om 17.00 nog in je winkel ligt ^_^

Geplaatst:

Ja dat vind ik ook wel. Ik denk dat het nog wel even duurt voor hij helemaal is uitverkocht zeker bij minder bekende winkels en op internet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...