hero27 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Er wordt hier net gedaan alsof er morgen 100.000 stuks GTA IV worden verkocht. Al ga je morgen om 17.00 naar de winkel dan weet ik zeker dat je er een hebt. Dat overdreven gedoe hier zeg. Wil je daarom wedden Gtamarc? jij gaat morgen dus een uur voor sluitingstijd naar je winkel toe, stel je hebt er dan een krijg je een '' '' wel eerlijk zijn dan he:p hehe zo niet zit je dus morgen zo van : Ik wil bolletje-->gta 4 Bewerkt: 28 april 2008 door hero27 Reageren
LangeDraak Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Er wordt hier net gedaan alsof er morgen 100.000 stuks GTA IV worden verkocht. Al ga je morgen om 17.00 naar de winkel dan weet ik zeker dat je er een hebt. Dat overdreven gedoe hier zeg. Nou dat weet ik dus net niet... Ik verwachte ook niet dat het zo'n ernorme vaart zou lopen maar ik kom net bij de FRS vandaan en daar kon geen GTA meer worden weg gelegd en ze verwachte al rond 09:00 uitverkocht te zijn... Het loopt dus echt wel storm. Zeker omdat er in een straal van 1 km ook een Bart Smit, Intertoys, E-Plaza en een Dixons zit.... Het wordt in ieder geval spannend hoe druk het gaat zijn morgen ochtend.... Hopen dat ik er 1 kan pakken Reageren
Ingmar2811 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Er wordt hier net gedaan alsof er morgen 100.000 stuks GTA IV worden verkocht. Al ga je morgen om 17.00 naar de winkel dan weet ik zeker dat je er een hebt. Dat overdreven gedoe hier zeg. Wil je daarom wedden Gtamarc? jij gaat morgen dus een uur voor sluitingstijd naar je winkel toe, stel je hebt er dan een krijg je een '' '' wel eerlijk zijn dan he:p hehe zo niet zit je dus morgen ik wil bolletje ik ben het eens met gtamarc. waarom? kijk eens om je heen.. in míjn omgeving heeft bijna niemand een ps3 dus ik ben niet bang dat ze uitverkocht zullen zijn. (en nee, ik had niet beter een xbox360 kunnen kopen, om het commentaar voor te zijn) Reageren
eeyk Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik moet nog 7dagen wachten Vandaag alle winkels dicht feyenoord heeft gewonne zucht Morgen kan ik niet overmorgen : koning dag (alles dicht) overover morgen : alles dicht pas vrijdag kan ik gaan kopen Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb hem net(!) bij Dixons gereserveerd en ik was de tweede! ik had er dus echt wel een stuk meer verwacht maar volgens de verkoper is hij de zelfde dag uitverkocht...ookal zijn er zoveel game shops in mijn dorp =S (volgens mij is het dorp waar ik in woon een dorp vol gamers) Reageren
hero27 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Er wordt hier net gedaan alsof er morgen 100.000 stuks GTA IV worden verkocht. Al ga je morgen om 17.00 naar de winkel dan weet ik zeker dat je er een hebt. Dat overdreven gedoe hier zeg. Wil je daarom wedden Gtamarc? jij gaat morgen dus een uur voor sluitingstijd naar je winkel toe, stel je hebt er dan een krijg je een '' '' wel eerlijk zijn dan he:p hehe zo niet zit je dus morgen ik wil bolletje ik ben het eens met gtamarc. waarom? kijk eens om je heen.. in míjn omgeving heeft bijna niemand een ps3 dus ik ben niet bang dat ze uitverkocht zullen zijn. (en nee, ik had niet beter een xbox360 kunnen kopen, om het commentaar voor te zijn) Ik hoop van harte dat het je lukt om er een te krijgen, gewoon je best doen denk dat je ook een beetje geluk zult moeten hebben en misschien een goeie babbel is ook nooit weg En in het uiterste geval loop je naar zo blije mongool toe, tikt hem ene op zijn neus en roepy:Gta Motherfucker 10 points Reageren
LangeDraak Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 En in het uiterste geval loop je naar zo blije mongool toe, tikt hem ene op zijn neus en roepy:Gta Motherfucker 10 points Maar we hebben geen last van agressie als we GTA hebben gespeeld.... Nee hoor Reageren
hero27 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) En in het uiterste geval loop je naar zo blije mongool toe, tikt hem ene op zijn neus en roepy:Gta Motherfucker 10 points Maar we hebben geen last van agressie als we GTA hebben gespeeld.... Nee hoor nee repbon dat zie je toch echt verkeerd dat noemen ze Zin vol geweld--->do whatever means necessary to obtain your moment of pleasure Bewerkt: 28 april 2008 door hero27 Reageren
bn_ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 En in het uiterste geval loop je naar zo blije mongool toe, tikt hem ene op zijn neus en roepy:Gta Motherfucker 10 points Maar we hebben geen last van agressie als we GTA hebben gespeeld.... Nee hoor nee repbon dat zie je toch echt verkeerd dat noemen ze Zin vol geweld--->do whatever means necessary to obtain your moment of pleasure ^^ en je daarna voor de rechter komt sure :-) Ontopic: wens je veel succes met nog een "kopij" te vinden van GTA 4 Reageren
Hayte Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb zaterdag nog gevraagd bij een MediaMarkt in Bergen Op Zoom, daar hebben ze voor allebei de consoles 250 exemplaren... dus ik krijg daar wel GTA IV Reageren
hero27 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 In de bak krijg je ook Playstation Reageren
GTAMARC Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ik zal morgen na m'n werk wel eens even langsgaan bij de plaatselijke Free Record Shop en als ik er dan geen 1 meer aan kan komen... dan ben ik heel blij dat ik bij de MM in Eindhoven naar de midnight launch ben geweest. Bewerkt: 28 april 2008 door GTAMARC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.