Jump to content
Joriz

Hidden Package #5

Nog minder dan 24 uur te gaan tot de release van Grand Theft Auto IV, ontvang ik opeens een handgranaat via de post. Blijkt het een pakketje van Rockstar Games te zijn. Behalve een Grand Theft Auto IV (dus neppe) handgranaat zat er een t-shirt in van de politie van Liberty City en diverse stickers van personages en fictieve bedrijven in GTA4.

Voor de mensen die jaloers zijn op deze coole goodies kan ik melden dat deze zomer GTAGames.nl 5 jaar bestaat en dus diverse goodies dan zijn te winnen.

Vergeet niet vanaf morgen WikiGTA in de gaten te houden. Vanaf dan wordt er diverse informatie aan onze GTA4 sectie toegevoegd.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Zo tof zeker die handgranaat :tu:

kan iemand duidelijk zegge od gta 4 wel of niet op de pc uitkomt en dan waneer

afvast bedankt :tu:

Het is nog niet bekend of GTA4 op de PC zal uitkomen. Rockstar is druk bezig met de downloadable contents voor op de Xbox 360. Volgens meneer Houser zijn er nog geen plannen, maar ik weet zeker dat GTA4 ongeveer in oktober 2008 uit zal komen voor de PC! :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja, als Rockstar slim bezig is zullen ze GTA IV ook zeker voor de pc uitbrengen (kassa! :tu: ) Ondertussen speel ik gewoon lekker verder op de Xbox360 om de resterende achievements te unlocken ;) Heb de storymissies uitgespeeld maar zit nog op 85% :puh:

Bewerkt: door Noxxor

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...