steintje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wie weet of morgen alle dingen van gta iv al op wikigta staan zoals collectables, alle voertuigen, restaurants. enz. wie weet wanneer alle dingen zoals easter eggs en missie hulp op dit forum verschijnen. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wie weet of morgen alle dingen van gta iv al op wikigta staan zoals collectables, alle voertuigen, restaurants. enz.wie weet wanneer alle dingen zoals easter eggs en missie hulp op dit forum verschijnen. Ik denk zo snel als dat ze worden gevonden!!!! Maar een datum kunnen we natuurlijk niet zeggen Reageren
steintje Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wie weet of morgen alle dingen van gta iv al op wikigta staan zoals collectables, alle voertuigen, restaurants. enz.wie weet wanneer alle dingen zoals easter eggs en missie hulp op dit forum verschijnen. Ik denk zo snel als dat ze worden gevonden!!!! Maar een datum kunnen we natuurlijk niet zeggen kan best want zoals dutchy die werkt bij wikigta. en anderen weten het misschien ook wel. Reageren
gta-mike Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wie weet of morgen alle dingen van gta iv al op wikigta staan zoals collectables, alle voertuigen, restaurants. enz.wie weet wanneer alle dingen zoals easter eggs en missie hulp op dit forum verschijnen. Ik denk zo snel als dat ze worden gevonden!!!! Maar een datum kunnen we natuurlijk niet zeggen Volgens mij weten ze al heel veel maar wachten ze tot morgen om het op de site te zetten. Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wie weet of morgen alle dingen van gta iv al op wikigta staan zoals collectables, alle voertuigen, restaurants. enz.wie weet wanneer alle dingen zoals easter eggs en missie hulp op dit forum verschijnen. Ik denk zo snel als dat ze worden gevonden!!!! Maar een datum kunnen we natuurlijk niet zeggen kan best want zoals dutchy die werkt bij wikigta. en anderen weten het misschien ook wel. Meestal is het:Zo gauw als een Wiki-medewerker iets vind zet hij het er zo snel mogelijk op Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De moderators/Admins zullen allicht meer weten als ons.. Denk ik ? Ik denk dat Lantyz/Joriz/PatrickW morgen wel wat meer informatie op WikiGTA.nl zetten Wapens/auto's/missie's etcetera. Maar we zullen toch echt eerst moeten afwachten tot morgen Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Excus voor dubbel post.. Deleted Bewerkt: 28 april 2008 door swiggers Reageren
Venzio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Het kan best wel maar dan wel met hulp denk ik van buitenaf ! maar Dutchy enz. Lantyz die werken er wel maar denk je dat hun dat alleen kunnen jawel maar dat duurt wel paardagen met z'n 2en maar ik weet niet zeker of hun wel gta:iv doen mss andere mods van alleen wikigta en niet van hier gta:iv alleen Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja maar hij kan toch niet alle collectables in 1 dag vinden Reageren
Lantyz Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 We proberen uiteraard zo snel mogelijk alle informatie op WikiGTA te zetten, maar met 'morgen' leg je de lat wel heel erg hoog. Hoe snel alle info op WikiGTA komt is moeilijk te zeggen, maar vanaf morgen mogen we in ieder geval alle info bekend maken en kunnen we zonder belemmering gaan uitbreiden. Reageren
Hackman Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Rome is ook niet in een dag gebouwd Reageren
steintje Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 oke bedankt allemaal ik weet genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.