Jump to content

Wat moet ik?


Hackman

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt: Wat moet ik doen? IV lijkt me de beste game ooit alleen ik heb geen console en geen IV en dat idee dat ik hem nooit zal kunnen spelen knaagt vreselijk aan me en ik moet er de hele tijd aan denken... Er zijn ook geen vrienden waarbij ik het zou kunnen spelen (of jatten)... En morgen is er waarschijnlijk ook bijna niemand op GTAforum omdat iedereen dan IV zit te doen en dan zit ik hier helemaal alleen bijna en dan heb ik alleen gezeldschap van emoticons...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hackman

    12

  • Swiggers

    5

  • SummerBase

    3

  • steintje

    3

Top Posters In This Topic

Zoals de titel al zegt: Wat moet ik doen? IV lijkt me de beste game ooit alleen ik heb geen console en geen IV en dat idee dat ik hem nooit zal kunnen spelen knaagt vreselijk aan me en ik moet er de hele tijd aan denken... Er zijn ook geen vrienden waarbij ik het zou kunnen spelen (of jatten)... En morgen is er waarschijnlijk ook bijna niemand op GTAforum omdat iedereen dan IV zit te doen en dan zit ik hier helemaal alleen bijna en dan heb ik alleen gezeldschap van emoticons...

ik zal gewoon sparen en dan een ps3 gaan kopen anders weet ik het ook niet. (of xdoos).

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen dat is IV waarschijnlijk allang uitverkocht

er komen steeds om de week denk ik nieuwe schappen met gta iv spellen binnen en als je nog een half jaar wacht dan is het spel nog even leuk en dan is hij ook nog goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk lastig als je geen console kunt betalen. Wat overigens niet heel raar is, want die apparaten kosten bakken vol met geld. Ik heb zelf veel bijbaantjes en daarvan kan ik het wel kopen, maar dat neemt niet weg dat het veel geld is. Ik vind het zonde, maar ik wil die game gewoon spelen, zo simpel is het. Wat je kunt doen in de tussentijd totdat je er misschien één kunt kopen of het spel kunt spelen. Kijk eens op het forum rond naar informatie (er zullen best wel wat mensen online zijn, echt niet iedereen kan zo'n duur ding kopen) of ga oude GTA's opnieuw spelen.

Druk bijvoorbeeld GTA SA weer eens in je computer of ga een ander spel spelen. Je kunt natuurlijk ook gewoon heel iets anders doen, binnen de kortste keren ben je het weer vergeten. Kijk je kunt niet altijd alles hebben, we leven in een economisch welvarende samenleving en dat maakt alles duur. Helaas niet altijd voor de jeugd te betalen, helaas... Sterkte er mee, en misschien komt hij nog wel op de computer... Misschien.

Link to comment
Delen op andere websites

Sparen voor PS3.. ;) Morgen gewoon IV al kopen ( Dan weet je zeker dat je hem hebt ) En dan vraag je aan je ouders of zij het geld voor de PS3 even willen voorschieten en dat jij het later terug betaalt.

Is dat niet iets ? Dan kun je IV waarschijnlijk donderdag al spelen :puh: Het is altijd te proberen :puh:

Of heletijd slijmen dat je zo graag de PS3 wilt. Dit heeft bij mij geholpen :D Vervolgens kreeg ik de PS3 voor kerstmis :D

Succes ^_^

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg het pas in augustus en tot die tijd kijk ik gewoon gameplay filmpjes ,je moet je er niet zo veel van aantrekken het is maar een spel en over een tijdje kan je het zelf ook spelen en tot die tijd doe je gewoon lekker iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de titel al zegt: Wat moet ik doen? IV lijkt me de beste game ooit alleen ik heb geen console en geen IV en dat idee dat ik hem nooit zal kunnen spelen knaagt vreselijk aan me en ik moet er de hele tijd aan denken... Er zijn ook geen vrienden waarbij ik het zou kunnen spelen (of jatten)... En morgen is er waarschijnlijk ook bijna niemand op GTAforum omdat iedereen dan IV zit te doen en dan zit ik hier helemaal alleen bijna en dan heb ik alleen gezeldschap van emoticons...

poepen en plassen dat moet je.

Maar even serieus valt toch wel mee er zijn genoeg mensen ook op dit forum. Die niet in het bezit zijn van een PS3 of een 360. dus wees niet bang je bent hier na vandaag echt niet meer alleen hoor.

Ik denk dat het alleen maar drukker gaat worden, met zoektochten naar eastereggs al dat soort dingen.

En anders moet je gaan sparen voor een console of op marktplaats gaan kijken..

dus alleen met emoticons hier nog op het forum?? dat zie ik niet gebeuren hoor. haha

ps. het is maar een spel he je gaat niet dood als je het niet hebt.

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gaan sparen voor de ps3 (of een xdoos) en dan gewoon GTA kopen, er komt waarschijnlijk iedere week wel een nieuwe voorraad binnen denk ik. :Y:cya:

(\__/)

(='.'=)

('')_('') Say hello to bunny!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen...

:duh: Als je alleen maar de 60 gig mag kopen dan kan je gta wel vergeten voor op de ps3. Nergens is meer de 60 gig te koop en komt ook nooit meer. koop anders gewoon een xdoos ;)

(\__/)

(='.'=)

('')_('') Say hello to bunny!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen...

Ga gewoon zeuren of ze die 40GB alsnog koopt, denk je dat je na GTA IV nog die oude spellen wilt gaan spelen? Haha! :tu: Tevens is de Xbox 360, maar 270 euro inclusief Halo 3 en GTA IV bij de mediamarkt. Het apparaat is kwalitatief gezien wel minder dan de Ps3, maar prima om GTA IV op de spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...