Jump to content

Wat moet ik?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen...
Als je snel bent kun je nog een ps3 van 60 GB op marktplaats kopen. Er staan er nog genoeg op. Dus misschien heb je nog geluk ;)

Succes ^_^

Bewerkt: door swiggers
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hackman

12

• Swiggers

5

• SummerBase

3

• steintje

3

Top Posters In This Topic

Bestaadt er dan nog een x-doos 360 met het maximum vermogen?

Edit: Ik zal er naar kijken, Swiggers

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:
Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen...

Ga gewoon zeuren of ze die 40GB alsnog koopt, denk je dat je na GTA IV nog die oude spellen wilt gaan spelen? Haha! :tu: Tevens is de Xbox 360, maar 270 euro inclusief Halo 3 en GTA IV bij de mediamarkt. Het apparaat is kwalitatief gezien wel minder dan de Ps3, maar prima om GTA IV op de spelen.

Je kan tenslotte nog altijd je playstation2 erbij pakken. Bovendien word die andere versie niet meer gemaakt.

Geplaatst:

Hoe bedoel je dat? Met 120GB bedoel je, dan heb je het over de Elite. Zoek maar even op google voor de actuele prijzen, want ze zijn laatst sterk in prijs verlaagd. Wat betreft het woord vermogen, dat heeft te maken met Wattages, maar voor zover ik weet is dat tot dusver altijd hetzelfde geweest. :Y

Geplaatst:
Hoe bedoel je dat? Met 120GB bedoel je, dan heb je het over de Elite. Zoek maar even op google voor de actuele prijzen, want ze zijn laatst sterk in prijs verlaagd. Wat betreft het woord vermogen, dat heeft te maken met Wattages, maar voor zover ik weet is dat tot dusver altijd hetzelfde geweest. :Y
De Elite is bij de Intertoys in mijn buurt 350,-€ ;)
Geplaatst:
Het is natuurlijk lastig als je geen console kunt betalen. Wat overigens niet heel raar is, want die apparaten kosten bakken vol met geld. Ik heb zelf veel bijbaantjes en daarvan kan ik het wel kopen, maar dat neemt niet weg dat het veel geld is. Ik vind het zonde, maar ik wil die game gewoon spelen, zo simpel is het. Wat je kunt doen in de tussentijd totdat je er misschien één kunt kopen of het spel kunt spelen. Kijk eens op het forum rond naar informatie (er zullen best wel wat mensen online zijn, echt niet iedereen kan zo'n duur ding kopen) of ga oude GTA's opnieuw spelen.

Druk bijvoorbeeld GTA SA weer eens in je computer of ga een ander spel spelen. Je kunt natuurlijk ook gewoon heel iets anders doen, binnen de kortste keren ben je het weer vergeten. Kijk je kunt niet altijd alles hebben, we leven in een economisch welvarende samenleving en dat maakt alles duur. Helaas niet altijd voor de jeugd te betalen, helaas... Sterkte er mee, en misschien komt hij nog wel op de computer... Misschien.

mods weten altijd goeie raad natuurlijk jij summer, ik ben het met je eens

ik moest ervoor bij de albert heijn werken schoonmaak klusjes ervoor doen alles dus

om alleen een ps3 te krijgen :)

en dat is me gelukt niet helemaal maar ik ga de bundel halen

Grand tursmi+gta iv+ps3 voor 400 euro.

Geplaatst:

Inderdaad bij de xbox is alleen de harde schijf anders bij de verschillende types. maar ook de printplaat die is anders ingedeeld en de elite is 1db stiller ofzo haha

Ik had begrepen dat er twee versies waren van ps3... Een met veel vermogen en een met wat minder... Met degene met de meeste vermogen kon je ps2 spellen doen en met de andere niet... Daarom die met veel vermogen... En, Swiggers, op marktplaats staat echt helemaal nothing...

Edit: Jullie zijn me altijd voor :7, in welke buurt woon jij dan, Swiggers?

Geplaatst:
Als je snel bent kun je nog een ps3 van 60 GB op marktplaats kopen. Er staan er nog genoeg op. Dus misschien heb je nog geluk ;)

Succes ^_^

Dat is wel gevaarlijk stel nou voor dat hij het niet doet,

er is atlijd iets mis mee waarom zouden ze ps3 verkopen dat is tot nu de beste console.

Geplaatst:

Wil je een console? Laat aan je ouders merken dat je veel met GTA IV bezig bent, ga filmpjes kijken, previews lezen. Laat ze dat zien! Dan hebben ze misschien in de gaten dat je het ECHT wilt :Y .

Geplaatst:
Ik had begrepen dat er twee versies waren van ps3... Een met veel vermogen en een met wat minder... Met degene met de meeste vermogen kon je ps2 spellen doen en met de andere niet... Daarom die met veel vermogen... En, Swiggers, op marktplaats staat echt helemaal nothing...

Edit: Jullie zijn me altijd voor :7, in welke buurt woon jij dan, Swiggers?

Waar ik woon stuur ik wel in een PB ;)

Bij marktplaats typ rechts boven in PS3 60GB ;) En dan heb je al een hele lijst ;)

Succes

Nico Bellic, je hebt gelijk, er moet een reden zijn...

Fiegel, dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht...

Swiggers, okee

Geplaatst:

verkoop je speelstation 2 en koop een speelstation 3, of xbox 360 natuurlijk.

Maar je zou samen met je broertje ( als je die hebt natuurlijk ) een deal kunnen sluiten en 50-50 kunnen doen.

Neem anders een krantenwijk, verdient al gauw 30 euro per maand.

Geplaatst:
Ik had begrepen dat er twee versies waren van ps3... Een met veel vermogen en een met wat minder... Met degene met de meeste vermogen kon je ps2 spellen doen en met de andere niet... Daarom die met veel vermogen...

die met PS2 spellen verkopen ze niet meer...die is 60 GB (die heb ik :Y )

maar je hebt nu, of binnenkort (ik hou het niet meer precies in de gaten) eentje van 80 GB

Geplaatst:

TheoBerg, Ik ben maar een jongen van 11 en ik heb daar nog geen verstand van :7

Swiggers heeft gezegt waar hij ongeveer woont, en dat is mij een beetje te ver...

Wat betreft die met meer vermogen en minder... Ik snap er niks meer van :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...