Swiggers Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Nico Bellic, je hebt gelijk, er moet een reden zijn...Fiegel, dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht... Swiggers, okee Ik heb screen gemaakt. Zo kun je zien dat er wel wat op staan Klik voor ware grote... Succes Bewerkt: 28 april 2008 door swiggers Reageren
Hackman Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hier heb ik wat gevonden, het gaat om die IV special Edition... Ik kan niet goed zien of er eigenlijks een ps3 bij zit... Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tja gelukkig heb ik de ps3 en heb GTA IV ge-preorder. Maar ga gewoon bij je ouders slijmen en klusjes doen GR Giozio Reageren
Hackman Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Weet iemand een link voor een Ps3 met het maximum vermogen alleen dan niet van Marktplaats (speurders ook niet)?? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Bij Toy's u Rus krijg je gta gratis bij een ps3 GT proloque pack of halo 3 + gta iv gratis bij een xbox pack Reageren
Hackman Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Iedereen bedankt, met de informatie die ik heb gekregen zal ik wel iets gaan proberen! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Iedereen bedankt, met de informatie die ik heb gekregen zal ik wel iets gaan proberen! Veel succes er iedergeval mee Reageren
steintje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen... kje kan geen ps2 spellen spelen op de ps3 alleen ps1 spellen. Reageren
sven311 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen... kje kan geen ps2 spellen spelen op de ps3 alleen ps1 spellen. Met de 60gb versie kan ik wel ps2 games spelen hoor! cya Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 uhu ik ook. Ik heb ook de 60 gb versie. Alleen sommige ps2 spellen lukken niet maarja heb ook nog ps2 dus Reageren
Hackman Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Bedankt, dat geeft me hoop Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dit is je beste keus op bol.com bestellen dat heb je hem vrijdag nog dus geen nood! Als je geld te wijnig hebt voor een PS3 ga dan voor de X-doos arcadeen anders wachten op de pc versie! (als die komt) Maar de arcade versie van het x-doosje is niet zo duur Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen... kje kan geen ps2 spellen spelen op de ps3 alleen ps1 spellen. Met de 60gb versie kan ik wel ps2 games spelen hoor! cya De 60GB kan PS1 en PS2 spellen spelen De 40 GB kan GEEN PS1 en PS@ spellen spelen Ikwou ook eerst de 60GB Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Alleen dat is IV waarschijnlijk allang uitverkocht Vraag je of je moeder/vader GTA IV will voorschieten tot je weer voldoende geld hebt ALs je verteld dat het zo aan je knaagt, en het zo belangrijk voor je is HOOP ik voor je dat ze het wel begrijpen tJa alleen is het niet 1 van de goedkoopste spelletjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.