frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen... kje kan geen ps2 spellen spelen op de ps3 alleen ps1 spellen. Met de 60gb versie kan ik wel ps2 games spelen hoor! cya De 60GB kan PS1 en PS2 spellen spelen De 40 GB kan GEEN PS1 en PS@ spellen spelen Ikwou ook eerst de 60GB Ook ps1 spellen? zeker weten? :O je kan wel ps1 spellen downloaden voor een paar euro maar ook sega spellen Reageren
1974 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen... denk je dat je na GTA IV nog die oude spellen wilt gaan spelen? . ja natuurlijk. Reageren
Carl-J Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ee vriend ik krijg hem ook pas in de zomer en je gaat er (hopelijk) niet aan dood dus gewoon filmpjes kijken over GTA IV en dan komt het helemaal goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.