Bossinkje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2008 Heyy.. Ik had vanochtend Ultimate Vice City weer gedownload,die 40 echte auto's toevoegd, het World Trade Center, en een aantal nieuwe bruggen. Maar bij de beschrijving stond dat er ook één Nokia Store was, Weet iemand waar die is..? Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Waar kan je die dowloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Hier,hier,hier of hier Ik heb hem van die laatste link gedownload,en hij doet het perfect...Een aanrader dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Aha,ik heb de Nokia Store gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.