Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Heey... Ik heb nu als vriendin Michelle...Alleen is het probleem: als ik haar ergens mee naar toe neem, kraakt ze de boel alleen maar af :o Ik heb haar al naar best veel plaatse gebracht en toch vind ze het nix... Weet iemand waar je met Michelle naar toe moet gaan om haar vrolijk te maken? en BTW wat krijg je als je 100% hebt? Laterzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) Heey...Ik heb nu als vriendin Michelle...Alleen is het probleem: als ik haar ergens mee naar toe neem, kraakt ze de boel alleen maar af :o Ik heb haar al naar best veel plaatse gebracht en toch vind ze het nix... Weet iemand waar je met Michelle naar toe moet gaan om haar vrolijk te maken? en BTW wat krijg je als je 100% hebt? Laterzz Ja ik weet dat, je moet gewoon elke keer naar het cafe(pub) gaan, want dat vind ze echt leuk en als je haar 100 procent hebt dan krijg je een motorpak (helm niet inbegrepen ) Bewerkt: 11 februari 2005 door Esther Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 wil ik ook hebben dat pak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burak Zengin Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Michelle moet volgens mij steeds naar de restaurant gebracht worden, ik dacht dat ze dat het leukst vond... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Heey bedankt Esther Welk tekentje heeft een cafe ook alweer :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Heey bedankt Esther Welk tekentje heeft een cafe ook alweer :unsure: een glaasje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Okeee bedankt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 dat glaasje staat niet op de kaart maar als je je vriendin heb op gehaald staat het glaasje wel op de kaart :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Thanks homeys Zal morgen laten weten of t is gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Or zijn al 100en topics over de girlfriends. Trouwens als ze wilt gaan eten haar lievelingseetplaats is sowiezo dat recht achter haar huis.Is denk ik wel het enige waar ze wilt eten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Het is gelukt bij het glaasje Enne dragonmaster...Als ik daar ga eten gooit ze een blikje tegen men hoofd aan..... Altijd als ze zegt: Come on lets have some dinner, ga ik gwoon drinken bij dat glaasje en het werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Als je terug komt van een date dan zie je er ook een rood poppetje staan als je daar staat en je drukt op X van controler 2 dan doe je eigelijk multiplayer maar je kunt haar ook doodslaan dan krijg je 10% normaal met een date 3 of 5 prcent je hoeft niet zo lang te wachten want je kunt het over over en over doen zo krijg je haar snle 100% dat bespaart kostbare tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Dikke shit ik kan niet bij de topic jou livelings cheat wie ook deze pech heeft reageer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DreamZ Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Dat lompe motorpak is egt niet de moeite waard hij ziet er egt niet uit ik werd egt pissig toen ik er8er kwam dat hij er zow uit zag :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ja ik ook en dat politie uniform van Barbara heb je ook geen *piep* aan ik dacht dat je daar mee het legerbasis mee binnen kon komen dat is dus blijkbaar niet zo en voor degene die weet wat je met dat ding van helena kan mag dat best wel ff vertellen want dat ding neemt alleen maar plaats in beslag in mijn mooie kleren kast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.