Nissan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hallo iedereen, Ik heb Fraps gedownload en er staat een handleiding bij. 't probleem is dat als ik op de toets filmen druk. Dat ie dan niet begint. Kan iemand zeggen wat ik fout heb gedaan?? Ik wil namelijk graag filmkes gaan maken voor GTA en C&C etc. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar er kwamen onzinnige topics naar voren Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hallo iedereen,Ik heb Fraps gedownload en er staat een handleiding bij. 't probleem is dat als ik op de toets filmen druk. Dat ie dan niet begint. Kan iemand zeggen wat ik fout heb gedaan?? Ik wil namelijk graag filmkes gaan maken voor GTA en C&C etc. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar er kwamen onzinnige topics naar voren Als je wilt filmen moest je ENTER voor drukken Om te beindigen is dat ook ENTER, maar wel irrietand als je bij multiplayer wilt gaan chatten dan flikker je steeds aan uit aan uit, dan is je fraps map vol met videos van 1 secs Reageren
MekZ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dat is bij niet zo hoor, bij mij is het F9.. Een toets die je haast nooit gebruikt dus Maar de filmpjes van fraps, beetje klote bestanden, een filmpje van 5 minuten kan al gauw een gig groot zijn.. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Als ik op F9 druk gebeurd er helemaal niks Ik ga de Enter eens proberen Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je moet gewoon op F9 of enter dus drukken en dan moeten de cijfers linksboven in beeld rood worden. Die zijn normaal geel. Je moet Fraps trouwens starten voordat je de game opstart. In het programma zelf kan je nog wijzigingen aanbrengen in de instellingen. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dat is bij niet zo hoor, bij mij is het F9.. Een toets die je haast nooit gebruikt dus Maar de filmpjes van fraps, beetje klote bestanden, een filmpje van 5 minuten kan al gauw een gig groot zijn.. Oh dat kan bij mij is enter maarja. Dat is inderdaad zo 10 minuten filmen ben ik 10 Gig kwijt helemaal getikt. 1gig per minuut :S Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Maar gast ik raad je ZD software aan je hebt 2 soorten die je moet downloaden: - Game recorder > Je game recorden. - Screen recorder > Is net als hypercam. Als je wilt registeren heb ik wel een code voor je of zoek het op bij youtube er zijn veel mensen die de code gewoon weggeven. Ik raad je wel aan met ZD software. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Maar gast ik raad je ZD software aan je hebt 2 soorten die je moet downloaden:- Game recorder > Je game recorden. - Screen recorder > Is net als hypercam. Als je wilt registeren heb ik wel een code voor je of zoek het op bij youtube er zijn veel mensen die de code gewoon weggeven. Ik raad je wel aan met ZD software. Waar is deze shit te downloaden??? Niet grof bedoelt hoor maar ik noem meerdere computer dingen altijd shit Bewerkt: 28 april 2008 door Cuban Gangster Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Waar is deze shit te downloaden??? Niet grof bedoelt hoor maar ik noem meerdere computer dingen altijd shit Met je beste vriend kom je er altijd uit. Maar aangezien ik zelf niet vies ben van een beetje zoekwerk, heb ik hier de download links voor de Game en de Screen Recorder gevonden. Greetz Bewerkt: 28 april 2008 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.