Jump to content

Microsoft maakt Live klaar voor GTA4


Abnormaal

Recommended Posts

Microsoft's General Manager of LIVE Services Operations, Derek Ingalls explain:

"...we are preparing for a spike that could be much larger than what we saw with the launches of Halo 3 and Activision's "Call of Duty 4: Modern Warfare."

"Last holiday we weren't properly prepared," Ingalls admits. "So we are going the extra mile with Grand Theft Auto IV..."

"The biggest step we've taken is to add in more server hardware, which will expand the service's capacity," Ingalls explains to us through email. (PR had explained earlier that he was "obviously very busy" this week.) "We have actually doubled our capacity for concurrent users over the last 2 months."

We weten allemaal dat GTA4 massaal verkocht gaat worden, en wanneer die massa allemaal online gaat kan dat voor grote problemen zorgen. Zelfs nu dat Live geupgrade is, is Derek Ingalls nog steeds een beetje nerveus hoe het gaat aflopen.

Maar ik heb nog niks gelezen dat Sony het Playstation netwerk ook onder handen heeft genomen, dus vrees ik eigenlijk het ergste...

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft's General Manager of LIVE Services Operations, Derek Ingalls explain:

"...we are preparing for a spike that could be much larger than what we saw with the launches of Halo 3 and Activision's "Call of Duty 4: Modern Warfare."

"Last holiday we weren't properly prepared," Ingalls admits. "So we are going the extra mile with Grand Theft Auto IV..."

"The biggest step we've taken is to add in more server hardware, which will expand the service's capacity," Ingalls explains to us through email. (PR had explained earlier that he was "obviously very busy" this week.) "We have actually doubled our capacity for concurrent users over the last 2 months."

We weten allemaal dat GTA4 massaal verkocht gaat worden, en wanneer die massa allemaal online gaat kan dat voor grote problemen zorgen. Zelfs nu dat Live geupgrade is, is Derek Ingalls nog steeds een beetje nerveus hoe het gaat aflopen.

Maar ik heb nog niks gelezen dat Sony het Playstation netwerk ook onder handen heeft genomen, dus vrees ik eigenlijk het ergste...

ja over de miljarden gaan on spelen maar ik doe het wel ff rustig aan :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel terecht dat Microsoft er iets aan doet, als je ergens voor betaald moet het ook goed zijn.

En dus niet zo als met COD4

En doet Sony niet iets met peer 2 peer met z'n online games?

Dat klopt, maar ze hebben wel geleerd uit hun fouten.

En het is aan de publishers zelf ofdat ze kiezen voor dedicated of p2p of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

ik vrees er ook een beetje voor omdat GTA4 PS3 meer verkocht is dan Xbox360 GTA4 (staat hier ergens in ander topic te lezen) ik heb zelf een X360 dus hoop dat het allemaal meevalt maar vrees er beetje voor

Had ik nog niet aan gedacht ja...

Ik dacht dat sony een betere online functie had dan Microsoft met hun x-doosje en daarom niks moesten verbeteren maar ik kan fout zijn. ^_^

Juist andersom, LIVE is nog altijd beter, want je betaald er ook voor.

Wat een rare chappies hier. Hele tijd Xbox 360 vs Ps3 :7

Merk ik niks van.

Hier leven de PS3 en XBOX360 bezitters in vrede met elkaar. :)

Kan iemand het misschien even vertalen ?:puh:

Het komt erop neer dat Microsoft zijn netwerk voorbereid op de launch van GTA4. Bij Halo3 en COD4 waren er namelijk problemen door het grote aantal volk online en dat konden de servers niet aan. Vandaar dat Microsoft hun netwerk deze keer al op voorhand heeft upgegrade om dit te vermijden.

Omdat ik de PS3 versie ga aanschaffen maak ik me nu ongerust over het playstation netwerk. Want tot nu toe heb ik nog nergens gelezen dat Sony ook hun netwerk onder handen heeft genomen. Dat kan wel eens voor grote problemen zorgen de komende dagen.

>>> Door GTA-Sheep: Quattro-post samengevoegd tot 1 exemplaar. Graag even de edit-knop gebruiken in plaats van dubbelposten....<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik vrees er ook een beetje voor omdat GTA4 PS3 meer verkocht is dan Xbox360 GTA4 (staat hier ergens in ander topic te lezen) ik heb zelf een X360 dus hoop dat het allemaal meevalt maar vrees er beetje voor

Had ik nog niet aan gedacht ja...

Ik dacht dat sony een betere online functie had dan Microsoft met hun x-doosje en daarom niks moesten verbeteren maar ik kan fout zijn. ^_^

Juist andersom, LIVE is nog altijd beter, want je betaald er ook voor.

Wat een rare chappies hier. Hele tijd Xbox 360 vs Ps3 :7

Merk ik niks van.

Hier leven de PS3 en XBOX360 bezitters in vrede met elkaar. :)

Kan iemand het misschien even vertalen ?:puh:

Het komt erop neer dat Microsoft zijn netwerk voorbereid op de launch van GTA4. Bij Halo3 en COD4 waren er namelijk problemen door het grote aantal volk online en dat konden de servers niet aan. Vandaar dat Microsoft hun netwerk deze keer al op voorhand heeft upgegrade om dit te vermijden.

Omdat ik de PS3 versie ga aanschaffen maak ik me nu ongerust over het playstation netwerk. Want tot nu toe heb ik nog nergens gelezen dat Sony ook hun netwerk onder handen heeft genomen. Dat kan wel eens voor grote problemen zorgen de komende dagen.

>>> Door GTA-Sheep: Quattro-post samengevoegd tot 1 exemplaar. Graag even de edit-knop gebruiken in plaats van dubbelposten....<<<

Oké bedankt..
Link to comment
Delen op andere websites

hetps3 network zal hoogst waarschijnlijk wel nog problemen hebben in het begin(net zoals bij COD4,man dat was een hatelijke periode toen!!).

Maar ik speel toch eerst een hele tijd single player ,mij stoord het dus niet.

grts

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...