Nikos Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Reageren
Nikos Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Dat je moet slapen om te saven klopt. Daar krijg je inderdaad een appartement voor. Ik bedoel meer het actief kopen van assets. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Ja weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Dat je moet slapen om te saven klopt. Daar krijg je inderdaad een appartement voor. Ik bedoel meer het actief kopen van assets. Ooooh.. ik denk het niet het gaat net als GTA 3 worden denk ik je krijgt een hide out want je begint bepaald arm he bij gta sa was dat anders om je je moeders huis overnam wat natuurlijk heel gangster is. Bewerkt: 28 april 2008 door GTA-Sheep Dubbelposten samengevoegd. Graag even op letten en de "edit"-knop gebruiken Reageren
Nikos Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je begint met het appartement van Roman en na het afbranden ervan krijgen ze een nieuwe. Niet echt mooie appartementen overigens. Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 slapen om te save. Ik dacht dat je overal en nergens kon save. GR Giozio Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je begint ....... overigens. Wat daar tussen staat mag in de SPOILER-FORMAAT tag geschreven worden. Zeg maar wat bovenaan staat: - feiten uit gelekte gameplay filmpjes altijd in [ spoiler] tag zetten. En bedankt Reageren
Hayte Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Je begint met het appartement van Roman en na het afbranden ervan krijgen ze een nieuwe. Niet echt mooie appartementen overigens.[/font] denk je echt dat Roman zomaar een nieuw plekje krijgt? volgens mij heeft die gast geen verzekering hoor... geld niet voor... Bewerkt: 28 april 2008 door Hayte Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop dat je niet alleen het savehuis van Roman kan gebruiken, het is veel hendiger als je er meer hebt want dan kan je sneller saven. Reageren
M@rtijn Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Dat je moet slapen om te saven klopt. Daar krijg je inderdaad een appartement voor. Ik bedoel meer het actief kopen van assets. Het is toch ook zo dat hij vanzelf saved na elke missie? Dat heb ik tenminste ergens gelezen, dacht ik. Reageren
Nikos Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 klopt. alleen ik heb nog negens de mogelijkheid gezien om assets te kopen... Reageren
Gino99 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je begint met het appartement van Roman en na het afbranden ervan krijgen ze een nieuwe. Niet echt mooie appartementen overigens. The Gta spirit ..In het begin heb je natuurlijk van de krot huizen,en later heb je hopelijk een mooi landhuis ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.