frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Cheats 100% working we zullen vanzelf zien.. ik speel em eerst uit zonder cheats, daarna met Lol
dynastus Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Lol gta gebruikt nu precies de zelfde manier van cheaten als bij saints row jammer dat niemand anders dat ziet
Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Lol gta gebruikt nu precies de zelfde manier van cheaten als bij saints row jammer dat niemand anders dat ziet Lol gta was er voor saints row & gta OWNED saints row .. Gelukkig dat BIJNA iedereen dat ziet
Robin2130 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Waarom zou je überhaupt cheaten? Zo gaat de lol van de game er snel af. Oké als je er echt even niet uitkomt, dan kan ik het wel begrijpen als je een cheat gebruikt.
gtarsca Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 er zijn wienig codes tegenover gta: sanandreas of moeten ze er nog zoeken?
mrtiet Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik heb een vraag,, op wiki gta staat dat je door sommige cheats het spel niet kunt uitspelen http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_IV%29 mijn vraag is: is dit echt waar ? heeft iemand hier toevallig ervaring mee ?
Dvt Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) WTF!? Die cheats zijn er al sinds de release! Hoezo is hier zo'n oproer om? Van mijn part mag dit dicht Bewerkt: 7 juli 2008 door Dvt
Jacky-2007 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Dat is niet waar alleen bij remove wanted level kan je geen achievment meer krijgen mijn tip is dan om gwn 2 savedata's aan te maken 1 met cheat de ander zonder Niet alleen bij de cheat remove wanted level vervalt de mogelijkheid op enkele achievements, dit is inderdaad niet bij alle cheats maar wel bij meerdere. Twee savegames maken heeft geen zin om het blokkeren van achievements op de 360 tegen te gaan. Achievements zijn niet gekoppeld aan je savegame. Zodra je een cheat gebruikt, wordt op je online LIVE Gamertag de achievement voor goed geblokkeerd. Zelfs wanneer je je inlogt op een andere 360 console, zal je de achievement niet meer kunnen halen!
vercettiboy Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 niet waar als je cheats gebruikt zoals health en wanted down worden ze alleen geblokt voor de keer dat je speelt als je de volgende dag terugspeelt kan je ze wel halen (kijk maar op mijn gamertag)
Dutch_Hero99 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Al die cheats werken 100%. Maar, wat gebeurd er als ik dat opsla? Want, ik ben bang dat mijn PS3 dan naar de maan gaat! Of hoe kan ik die cheat dan uitschakelen? Groeten, Dutch_Hero99
TZG Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Al die cheats werken 100%. Maar, wat gebeurd er als ik dat opsla? Want, ik ben bang dat mijn PS3 dan naar de maan gaat! Of hoe kan ik die cheat dan uitschakelen?Groeten, Dutch_Hero99 Haha dat valt reuze mee hoor. Als je opslaat, blijven de codes in je mobiel staan bij ''cheats'' Alleen zullen er wel enkele trophies geblokkeerd blijven! dus denk daar bij na. maar er is helemaal niks schadelijks aan. het is niet een fout ofzo, het hoort gewoon bij de game PS: welkom op gtaforum!!
mastertje666 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) zeg mensen ik heb een vraag.. ik heb op een site een cheat gevonden (url adress) voor op je computer in het spel . het heet : www.whattheydonotwantyoutoknow.com is dat egt het moet alle plaatsen op je map unlocken en ik heb een infernus cheat (niet getest) 227-555-0147 reageer aub snel mazzels stefanus:) Bewerkt: 30 april 2009 door mastertje666
wesley123 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 okee wtf, ik snap geen bal van je vraag. wat wil je nou weten dan?
mastertje666 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 er zijn wienig codes tegenover gta: sanandreas of moeten ze er nog zoeken? je kan ook op youtube zoekken er zijn wel mensen die filmpjes plaatsen daarvoor succes mastertje:)
wesley123 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 wat wil je nou dan? je maakt het lekker makkelijk voor jezelf en voor de persoon die je wilt helpen
Recommended Posts