Jump to content

wat uur openen de meeste FRS winkels?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej,

Ik heb GTA4 ge preorderd bij de Free Record Shop,echter wil ik als 1 v/d eerste in de winkel zijn. Nu ben ik niet zeker om welk uur de meeste Free Record Shop's hun deuren openen? is dit:9.30/10/10.30 ????En met men pre-order ben ik wel vrij zeker van men exemplaar vermoed ik?

grts

Geplaatst:

De openingstijden zullen verschillen per winkel, maar volgens mij zijn de meeste winkels van FRS om 9:00 uur open. En als je een pre-order hebt geplaatst, dan lijkt het me dat je wel vrij zeker bent van een game. ;)

Geplaatst:
Hej,

Ik heb GTA4 ge preorderd bij de Free Record Shop,echter wil ik als 1 v/d eerste in de winkel zijn. Nu ben ik niet zeker om welk uur de meeste Free Record Shop's hun deuren openen? is dit:9.30/10/10.30 ????En met men pre-order ben ik wel vrij zeker van men exemplaar vermoed ik?

grts

Als je ge-preorderd hebt dan hoef je geen zorgen te maken.

dan heb je alle tijd voor om op te halen toch?

dus waarom als eerste? =s

Geplaatst:

Je bent inderdaad zeker van je exemplaar als je pre-ordert. Ze kunnen extra vroeg hun deuren openen maar ze kunnen ook om middernacht een speciale opening doen.

Als ik jouw was zou ik ze even bellen, ze zijn nu nog open dus als je nu belt krijg je zeker iemand aan de lijn. Anders bel je het hoofdkantoor of ga je even op internet kijken.

Geplaatst:
De openingstijden zullen verschillen per winkel, maar volgens mij zijn de meeste winkels van FRS om 9:00 uur open. En als je een pre-order hebt geplaatst, dan lijkt het me dat je wel vrij zeker bent van een game. ;)

nice!

Dan maar zien dat ik er tegen 9.00u ben en hopen dat de politie me gerust laat terwijl ik daar wacht(ze kunnen denken dat ik spijbel,ook al ben ik wettig thuis(ziektebriefje van men ouders).

grts

Geplaatst:

bij mij in hoofddorp om 9:30 morgen maar ik sta voor de eplaza daar heb ik 10tje korting

weet iemand btw waarvoor die pre-order creditcard is?

Geplaatst:
Hej,

grts

Als je ge-preorderd hebt dan hoef je geen zorgen te maken.

dan heb je alle tijd voor om op te halen toch?

dus waarom als eerste? =s

:

Omdat ik al lang genoeg wacht op GT4,dus elke minuut telt op dit moment xD

:schater:

Geplaatst:
je kan hem ook laten bezorgen :tu:

Dan kan je vlugger problemen hebben met :vertraging,stakingen,....

Ik bestel ook veel spullen via internet,ik weet dus waarover ik spreek:)

grtz

Geplaatst:

Hij gaat 9:30 open staat op sites die tijden aangeven en op de winkelcentrum site hier in mijn stad.

Geplaatst:
Hij gaat 9:30 open staat op sites die tijden aangeven en op de winkelcentrum site hier in mijn stad.

op de site ven het winkelcentrum waar ik hem ga kopen(ninove) staat er =>10.00u ,maar deze uren zijn het laatst geupdate in april 2007,dus 1 jaar verder kan dit verandert zijn he.Straks effe bellen ;)

grtds

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...