Jump to content

wat uur openen de meeste FRS winkels?

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb gebeld en hij opent pas om 10.00 uur! :duh:

Achja,is niet zo'n erg ;)

grts

heb je tijd om je baseball bat in te laden ;-)

en om uit te slapen

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans::tu: :tu: :tu:

vriend van me gaat er vannacht om in GM launch dus ga er morgen voor men werk om :-)

Geplaatst:
ik heb gebeld en hij opent pas om 10.00 uur! :duh:

Achja,is niet zo'n erg ;)

grts

heb je tijd om je baseball bat in te laden ;-)

en om uit te slapen

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans::tu: :tu: :tu:

vriend van me gaat er vannacht om in GM launch dus ga er morgen voor men werk om :-)

haha,ik vertrek thuis om 9.15 u....

En baseball bat zal niet nodig zijn,heb gepre-orderd en ik ga er toch wel minimum 1 kwartier voor openingstijd zijn enz,komt wel goed :tu:

grtz

Geplaatst:

1 maand terug heb ik GTA4 gaan bestellen in de FRS,echter hebben ze niets van gegevens van mij,hij scande enkel gta4 in en gaf me een kassaticket.Dit was men bewijs zei hij. Gisteren gebeld en die zeiden:breng je bewijs mee en de rest ven het geld.

En ben ik nu zeker van een exemplaar morgen of niet?!

Ik ga tegen openingstijd,maar als het zo'n stormloop wordt als verwacht.....

mvg sven

Geplaatst: (bewerkt)

Nou zker ben je er niet echt van. Ze hebben je gewoon een bon gegeven. Verder weten ze niks van jou en je hebt niet betaald (bij sommige moet dat). Maar ze zullen er vast genoeg hebben bij de FRS.

Edit: WTF, dit berichtje deed vet vaag..

@ hieronder: Daardoor komt hét :puh:, Sheep heeft het verplaatst :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Nieuwe topic samengevoegd met het vorige, want om nu voor alle details van sven311 versus Free Record Shop een nieuw topic te openen is wellicht wat overdreven :D

Geplaatst:
Nou zker ben je er niet echt van. Ze hebben je gewoon een bon gegeven. Verder weten ze niks van jou en je hebt niet betaald (bij sommige moet dat). Maar ze zullen er vast genoeg hebben bij de FRS.

Ik heb wel al 10 euro betaald he...

Geplaatst: (bewerkt)

Ooohhh zo, Jij hebt die Pre-order pakket gekocht met kerst? Dan ben je zeker van een exemplaar. Dan moet je alleen niet vergeten om de creditcard mee te nemen die in die pre-orderpakket zit en natuurlijk je bon! ;)

EDIT: Je moet iedergeval wel naar hetzelfde filiaal van FRS als waar je die pre-order gekocht heb.. :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ooohhh zo, Jij hebt die Pre-order pakket gekocht met kerst? Dan ben je zeker van een exemplaar. Dan moet je alleen niet vergeten om de creditcard mee te nemen die in die pre-orderpakket zit en natuurlijk je bon! ;)

EDIT: Je moet iedergeval wel naar hetzelfde filiaal van FRS als waar je die pre-order gekocht heb.. :puh:

Niet echt nee,heb wel een preorder pakket ja.

Hij scande zo'n doosje in,en printe het ticket af,ik gaf 10euro voorschot.

Op het ticket staat een serienummer en pre-order enz.

Aan de telefoon zei hij dat ik de rest van men geld moest meebrengen en mijn bon dus.

grts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...