Jump to content

3 Hints

NikoBellic16

Recommended Posts

Geplaatst:

Calling a taxi

In order to call a taxi, position Niko near traffic, preferably somewhere on the sidewalk. Spot a cab and press L1 PlayStation3 or LB Xbox 360 . Niko will automatically call out for a taxi. It is also possible to order a taxi with the cell phone if you have problems spotting one. Additionally, Niko can eventually earn the ability to call a limo as you progress in the game.

eonhfvapit Zatikyan Petros

Calling for backup

Steal a police car and any time you are in trouble press L1 PlayStation3 or LB Xbox 360 while your car is stationary. Select "Call For Backup" and within minutes you will have to cruisers full of police who will fight on your side unless you shoot someone.

"khile smith"

Avoid toll booths

Use any emergency vehicle, turn on the sirens, and drive (speed does not matter). The booth attendant will open the gate and you will have saved $5.

khile smith

Ik wou even weten of ze waar zijn?

Bron: Gamewinners

Geplaatst:
Lijkt me wel waar. Alleen zou ik zelf gewoon door de slagboom rijden bij het tollpoortje. :tu:

maar dan ben je stout :N

Geplaatst: (bewerkt)
Lijkt me wel waar. Alleen zou ik zelf gewoon door de slagboom rijden bij het tollpoortje. :tu:

maar dan ben je stout :N

En krijg je de politie achter je aan... Je krijgt dan standaard 1 wanted level en de dichtstbijzijnde politie wagens zullen je achtervolgen.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Ik kan geen engels wilt iemand vertellen wat de 3 hints zijn.

GR Giozio :cya:

PS alvast bedankt :tu:

Taxi roepen

Je kan een taxi roepen in het spel, dan moet je tussen het verkeer gaan staan. Naar een taxi kijken, en L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken.

Je kan ook een taxi bellen, en verder in het spel kan je ook limo's bellen.

Backup

Als je een politie auto hebt L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken. En je kiest Call for Backup, dan komen binnen een paar minuten polities eraan, die je gaan helpen. (totdat je iemand vermoord)

Geen Tol betalen

Ga in een auto met sirenes zitten, zet de sirenes aan. :D Dan gaan de tol poortjes gewoon voor je open, zo bespaar je 5 dollar.

Alstu.

Geplaatst:

Taxi roepen

Je kan een taxi roepen in het spel, dan moet je tussen het verkeer gaan staan. Naar een taxi kijken, en L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken.

Backup

Als je een politie auto hebt L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken. En je kiest Call for Backup, dan komen binnen een paar minuten polities eraan, die je gaan helpen. (totdat je iemand vermoord)

Geen Tol betalen

Ga in een auto met sirenes zitten, zet de sirenes aan. :D Dan gaan de tol poortjes gewoon voor je open, zo bespaar je 5 dollar.

Alstu.

Ow oke, bedankt voor je reactie.

Geplaatst:

Taxi roepen

Backup

Geen Tol betalen

Alstu.

Nou tussen het verkeer moet je denk ik niet gaan doen, grote kans dat je wordt overreden. Er staat ook 'near traffic' of zoiets, in ieder geval moet je op de stoep of zo staan en dan die taxi roepen en niet midden op de weg :schater: (ten minste dat lijkt me handiger)

Geplaatst:

Er komt trouwens 1 politie auto maar en als je nog 2x belt dan heb je er dus 3 voor je neus staan..

Meer politie autos komen er niet dus nog 100x bellen kan maar het heeft geen effect. :tu:

Bron: Mezelf @ livestreams

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...