NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Calling a taxi In order to call a taxi, position Niko near traffic, preferably somewhere on the sidewalk. Spot a cab and press L1 PlayStation3 or LB Xbox 360 . Niko will automatically call out for a taxi. It is also possible to order a taxi with the cell phone if you have problems spotting one. Additionally, Niko can eventually earn the ability to call a limo as you progress in the game. eonhfvapit Zatikyan Petros Calling for backup Steal a police car and any time you are in trouble press L1 PlayStation3 or LB Xbox 360 while your car is stationary. Select "Call For Backup" and within minutes you will have to cruisers full of police who will fight on your side unless you shoot someone. "khile smith" Avoid toll booths Use any emergency vehicle, turn on the sirens, and drive (speed does not matter). The booth attendant will open the gate and you will have saved $5. khile smith Ik wou even weten of ze waar zijn? Bron: Gamewinners Reageren
aeroxthm Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 die eerste en die laatste zijn zeker waar de 2e weet ik niet denk het wel Reageren
strandpop Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 kan je morgen achter komen als je een ps3 of xbox hebt!! Reageren
IV trailer Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Lijkt me wel waar. Alleen zou ik zelf gewoon door de slagboom rijden bij het tollpoortje. Reageren
IronBullet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja dat klopt (van die taxi weet ik cker want heb ik bij een vriend van me op de XBOX ook gedaan) Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Lijkt me wel waar. Alleen zou ik zelf gewoon door de slagboom rijden bij het tollpoortje. maar dan ben je stout Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Lijkt me wel waar. Alleen zou ik zelf gewoon door de slagboom rijden bij het tollpoortje. maar dan ben je stout En krijg je de politie achter je aan... Je krijgt dan standaard 1 wanted level en de dichtstbijzijnde politie wagens zullen je achtervolgen. Bewerkt: 28 april 2008 door Galiorix Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan geen engels wilt iemand vertellen wat de 3 hints zijn. GR Giozio PS alvast bedankt Reageren
Spark Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan geen engels wilt iemand vertellen wat de 3 hints zijn.GR Giozio PS alvast bedankt Taxi roepen Je kan een taxi roepen in het spel, dan moet je tussen het verkeer gaan staan. Naar een taxi kijken, en L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken. Je kan ook een taxi bellen, en verder in het spel kan je ook limo's bellen. Backup Als je een politie auto hebt L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken. En je kiest Call for Backup, dan komen binnen een paar minuten polities eraan, die je gaan helpen. (totdat je iemand vermoord) Geen Tol betalen Ga in een auto met sirenes zitten, zet de sirenes aan. Dan gaan de tol poortjes gewoon voor je open, zo bespaar je 5 dollar. Alstu. Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan geen engels wilt iemand vertellen wat de 3 hints zijn.GR Giozio PS alvast bedankt Taxi roepen Je kan een taxi roepen in het spel, dan moet je tussen het verkeer gaan staan. Naar een taxi kijken, en L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken. Je kan ook een taxi bellen, en verder in het spel kan je ook limo's bellen. Backup Als je een politie auto hebt L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken. En je kiest Call for Backup, dan komen binnen een paar minuten polities eraan, die je gaan helpen. (totdat je iemand vermoord) Geen Tol betalen Ga in een auto met sirenes zitten, zet de sirenes aan. Dan gaan de tol poortjes gewoon voor je open, zo bespaar je 5 dollar. Alstu. Ow oke, bedankt voor je reactie. GR Giozio Reageren
oldschool Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik kan geen engels wilt iemand vertellen wat de 3 hints zijn.GR Giozio PS alvast bedankt Taxi roepen Je kan een taxi roepen in het spel, dan moet je tussen het verkeer gaan staan. Naar een taxi kijken, en L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken. Je kan ook een taxi bellen, en verder in het spel kan je ook limo's bellen. Backup Als je een politie auto hebt L1 PlayStation3 of LB Xbox 360 drukken. En je kiest Call for Backup, dan komen binnen een paar minuten polities eraan, die je gaan helpen. (totdat je iemand vermoord) Geen Tol betalen Ga in een auto met sirenes zitten, zet de sirenes aan. Dan gaan de tol poortjes gewoon voor je open, zo bespaar je 5 dollar. Alstu. Nou tussen het verkeer moet je denk ik niet gaan doen, grote kans dat je wordt overreden. Er staat ook 'near traffic' of zoiets, in ieder geval moet je op de stoep of zo staan en dan die taxi roepen en niet midden op de weg (ten minste dat lijkt me handiger) Reageren
Biocount Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Er komt trouwens 1 politie auto maar en als je nog 2x belt dan heb je er dus 3 voor je neus staan.. Meer politie autos komen er niet dus nog 100x bellen kan maar het heeft geen effect. Bron: Mezelf @ livestreams Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Allemaal waar maaer deze vond je ook bij een site met cheats en die cheats waren weer fake... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.