Burak Zengin Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) Hallo, Ik was op www.gta-sanandreas.nl en ik klikte op 'FAQ & Walktrough' en toen op 'Shops' en dan op 'Kledingwinkels'... Als je dan helemaal naar beneden scrollt zie je dat er 'Special' staat ... - Gimp suit: krijg je bij missie met Millie Perkins... - Valet: krijg je bij missie als Valet... - Country: ...?... - Croupier: ...?... - Police suit: ...?... - Balaclava: ...?... - Pimp suit: ...?... - Mechanic suit: ...?... - Medic suit: ...?... Mijn vraag is: 'Is er iemand die de vraagtekens hierboven kan invullen?' Want ik zou bijvoorbeeld graag een politiepak aan willen trekken... Klik hier voor de kledingwinkels ('Special': scroll helemaal naar beneden)... Alvast bedankt... Bewerkt: 11 februari 2005 door Burak Zengin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 In vice city Lag een Politie-uniform in het politiebureau als je al wat verder in het spel bent...Alleen ligt er in San andreas (bij mij) alleen een Dildo Ps (ben op 60%) Suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) gimp suit: key to her heart valet: valet missies country: vriendin Helena 100% croupier: missie: robbing the bank at caligula's police suit: vriendin Barbara 100% Balaclava: !?! :blink:, kvermoed dat je deze alleen bij de Robbery Missies opkrijgt Pimp suit: Vriendin Denise 100% Mechanic Suit: Vriendin Michelle 100% Medic Suit: Vriendin Katie 100% BTW: tip voor snel 100% bij vriendin: Doe een keer een goede date. Sla dan op tot je weer op het goede tijdstip zit en ga dan weer naar je vriendin toe, maar ga dan naar het tweeplayer-symbooltje. Druk met je (hopelijk heb je die) tweede controller op X, en sla vervolgens met CJ je vriendin neer tot ze dood is. Voor deze "date" krijg je 10% (!!!) in plaats van de normale 3 of 5%... Bewerkt: 11 februari 2005 door Mister Fuji Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.