claud Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 op welke knop moetik drukken om san andreas te herinstalleren. 1. waar is de knop? 2. wat daarna? 3. kan ik hem dan spelen? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 op welke knop moetik drukken om san andreas te herinstalleren.1. waar is de knop? 2. wat daarna? 3. kan ik hem dan spelen? -Spel verwijderen - CD erin - instaleren . Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 op welke knop moetik drukken om san andreas te herinstalleren.1. waar is de knop? 2. wat daarna? 3. kan ik hem dan spelen? -Spel verwijderen - CD erin - instaleren . Dit kun je het beste doen via Software: Start Confugiratiescherm Software Hier moet ergens het spel GTA San Andreas tussen staan. Deze verwijder je, en dan kun je het spel zoals hierboven al aangegeven opnieuw installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.