Jump to content

MTA DM Blijft gelijk hangen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dus MTA DM gedownload, en ik heb alles goed geinstalleerd, account aangemaakt dit en dat. Maar nu als ik m opstart, dan komt ie zeg maar in het hoofdmenu, en blijft ie gelijk hangen, en houd ie ook niet meer op met hangen. Wat kan ik daar aan doen?

Geplaatst:
Ik heb dus MTA DM gedownload, en ik heb alles goed geinstalleerd, account aangemaakt dit en dat. Maar nu als ik m opstart, dan komt ie zeg maar in het hoofdmenu, en blijft ie gelijk hangen, en houd ie ook niet meer op met hangen. Wat kan ik daar aan doen?

Misschien ben je vergeten GTA SA te downgraden naar V1.0 met de downgrade tool?

Geplaatst:

Heb je toevallig modificaties geïnstalleerd? Denk dan aan aanpassingen aan de data-bestanden en de 'gta_sa.exe', en niet aan .dff en .txd-wijzingen. Als dat zo is moet je die eens verwijderen.

Geplaatst:

Heb je Vista? Dan weet ik (waarschijnlijk) wat er mis is:

Delete het bestandje Menu.mkv. Je vindt het hier:

harddisk/program files/rockstar games\grand theft auto san andreas\mta\data

Hou zeker een back-up van dit bestand voor wanneer het niet zou lukken.

Dit komt vrij vaak voor als je MTA:DM op een Laptop speelt met vista.

Geplaatst:
Initial black screen/hanging GTA splash screens

* MTA shows a permanent black screen or hanging GTA splash screens.

It may be necessary that during/after the logo splash screens in Grand Theft Auto you have to give some input in order to skip the videos correctly. Try to click your left-mouse button a few times, or tapping a few keys.

* MTA shows a permanent black screen after the GTA splash screens (possibly with text in the bottom right corner).

This can be related to a lack of support for DirectX or video card features, on your system, which are needed to run the dynamically rendered menu. This dynamic menu is enabled by default. Try disabling the dynamic menu by downloading the adjusted coreconfig.xml file and placing it in our GTA San Andreas\MTA directory (overwriting any existing files).

Link: development.mtasa.com

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...