Jump to content

gta IV

Gta-Alien

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gta i v legaal gekocht bij de intertoys inhoorn er stond zo'n staigare achter de toonbank dus die wist niet dat ze gta niet mocht verkopen

dus woon je in hoorn ga naar de intertoys en koop het spel

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• emmo

10

• Little Jacob

7

• Gta-Alien

4

• loerelau

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Ja heur, t spel is niet eens uit :cya:

Omdat de winkels het nog niet mogen verkopen wil dat nog niet zeggen dat ze het ook nog niet in vooraad hebben... denk je dat ze dat vannacht nog allemaal binnenkrijgen?

Alleen mogen ze het nog niet verkopen tot morgen.

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Whaha, das best grappig :puh: Mensen zullen het allicht perongeluk verkopen. Maar het klinkt nogal ongeloofwaardig..;)

Geplaatst:

Veel winkels in Nederland hebben het spel al gewoon in het magazijn liggen.

Er is echter op hun hart gedrukt het spel niet te verkopen voor de release date.

Zoals uit dit voorbeeld blijkt zijn er genoeg mensen die het niet weten of het niet in de gaten hebben en het spel vervolgens gewoon verkopen.

Omdat de winkels het nog niet mogen verkopen wil dat nog niet zeggen dat ze het ook nog niet in vooraad hebben... denk je dat ze dat vannacht nog allemaal binnenkrijgen?

Dat zou wel kunnen, maar je mag m dan nog niet verkopen. T moet dan wel n winkel zijn die geen **** om de regels geeft.

Bewerkt: door Junglist
Geplaatst:

Dat zou wel kunnen, maar je mag m dan nog niet verkopen. T moet dan wel n winkel zijn die geen **** om de regels geeft.

scan eens een aankoopbonnetje in dan?

Geplaatst:
bol.com heeft sinds 26 april 7000 stuks van gta 4 in zijn voorraad.

Heb hem dus ook al.

Omg :duh:

Ik heb hem ook bij Bol.com bestelt, wanneer heb jij hem dan bestelt? Ik heb gemailt en ze proberen hem op dinsdag te leveren. Dus ik geloof niet dat jij hem via bol heb gekregen want ze verkopen het spel niet eerder dan de release. :bonk:

Geplaatst:

scan eens een aankoopbonnetje in dan?

http://img161.imageshack.us/img161/8803/gta4discwh7dy5.jpg

dit is mijn cd zo goed

Ja..

Dit kan ik ook wel opzoeken op google.

bijvoorbeeld jij met je xbox360 spel erin krant van vandaag erbij haha dat we echt kunnen geloven.

Maar hoe kom je bij die wijsheid dat Bol.com 7000stuks in voorraad heeft?

Wie heeft je dat verteld? Ben ik wel benieuwd naar.

en dit is het zoveelste topic al dat iemand de game al heeft... wordt er een beetje moe van.

niet meer van toepassing.. het is allemaal duidelijk nu! ;) alchemy heeft morgen GTAIV van de grootste onlineboekenmedia etc site van nl :)

Bewerkt: door Alchemy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...