Jump to content

gta IV

Gta-Alien

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
bol.com heeft sinds 26 april 7000 stuks van gta 4 in zijn voorraad.

Heb hem dus ook al.

Omg :duh:

Ik heb hem ook bij Bol.com bestelt, wanneer heb jij hem dan bestelt? Ik heb gemailt en ze proberen hem op dinsdag te leveren. Dus ik geloof niet dat jij hem via bol heb gekregen want ze verkopen het spel niet eerder dan de release. :bonk:

Ik ben operator manager van bol.com :)

Dus jou GTA4 zal ik regelen :).

En ik heb hem al 2 dagen.

En je hoeft niets te mailen. Bol.com heeft genoeg GTA4 in zijn voorraad. Het is alleen de vraag of ze ook zosnelmogelijk worden geleverd. Heb jij voor 11 april besteld. Zoja dan heb jij hem morgen zeker.

Groetjes.

Bewerkt: door emmo
  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• emmo

10

• Little Jacob

7

• Gta-Alien

4

• loerelau

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ja ik ook, bol heeft gezegt dat ze er wat op vooraad hadden maar 7000? Als je hem na 11 april bestelt heb krijg je hem waarschijnlijk niet binnen op de dinsdag. Dus ik neem aan dat ze er niet 7000 hebben. :engel:

Er hebben 7000 mensen besteld. 4000 PS3 en 3000 ongeveer voor de Xbox360. Mensen die voor 11 april hebben besteld krijgen voorrang.

Geplaatst:

iedereen die bij bol.com heeft besteld voor 11 april krijgt hem morgen zeker binnen in een pakketje post. Dus niet in een envelop met bubbeltjes, maar gewoon een pakketje.

Nog meer vragen ?

Geplaatst:

Was net nog in de binnenstad van Hoorn,

jammer genoeg had ik dit topic nog niet

gelezen, anders was ik wel even langsgegaan

om te kijken of ik hem ook mee kreeg.

Geplaatst:

Jawel, die heb ik bestelt :duh:

Kijk maar het bestelnummer is: 625387344

En er staat duidelijk: Grand Theft Auto 4 - Special Edition voor 99 euro.

Dus die heb ik morgen binnen dan? _O_

Geplaatst:
Was net nog in de binnenstad van Hoorn,

jammer genoeg had ik dit topic nog niet

gelezen, anders was ik wel even langsgegaan

om te kijken of ik hem ook mee kreeg.

ik was de laatste iemand heeft gezegt dat ze hem niet moechten verkopen tegen de manager en die is meteen naar bovben gerend en het stopgezet

Geplaatst:
ik heb gta i v legaal gekocht bij de intertoys inhoorn er stond zo'n staigare achter de toonbank dus die wist niet dat ze gta niet mocht verkopen

dus woon je in hoorn ga naar de intertoys en koop het spel

heb ik net ook geprobeerd in delft...

'we hebben hem wel, maar we mogen hem niet verkopen'

volgens mij spelen die verkopers hem gewoon zelf in het magazijn want hij zei 'maar, het is wel een leuk spelletje'

Geplaatst:
Jawel, die heb ik bestelt :duh:

Kijk maar het bestelnummer is: 625387344

En er staat duidelijk: Grand Theft Auto 4 - Special Edition voor 99 euro.

Dus die heb ik morgen binnen dan? _O_

Vreemd, Zie je het ergens op de website van bol.com staan ?

Die SE hebben wij ook wel in voorraad.

Mensen ik heb alleen maar pallets vol met gta4's gezien voor de xbox en de ps3. Op dit moment zijn we nog steeds bezig met inpakken en versturen en dat zal tot 23.30 vanacht duren.

Groeten.

Geplaatst:

Nee nu zijn ze er niet meer, maar ik had hem bestelt op 3 november ofzo.

Ik kreeg net mail van hun en ze hebben niet aangemerkt dat de Special Edition niet geleverd word dus ja ik geloof hun omdat ik niet zeker weet of jij wel de waarheid vertelt :D

Geplaatst:
bol.com heeft sinds 26 april 7000 stuks van gta 4 in zijn voorraad.

Heb hem dus ook al.

Omg :duh:

Ik heb hem ook bij Bol.com bestelt, wanneer heb jij hem dan bestelt? Ik heb gemailt en ze proberen hem op dinsdag te leveren. Dus ik geloof niet dat jij hem via bol heb gekregen want ze verkopen het spel niet eerder dan de release. :bonk:

Je heb gelijk, ik heb hem bij bol.com besteld 12 maart en ik krijg hem niet binnen, dus ik weet niet wat jij kletst maar als je bij bol.com besteld krijg je het minimaal dinsdag binnen. (Alleen de bestellingen na 11-04-08 kunnen niet geranandeert 29 april binnen zijn ;) )

:cya:

ontopic:

het zou heel misschien kunnen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...