Jump to content

gta IV

Gta-Alien

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik geloof het allemaal best is best mogen lijk maar ik kan er niet tegen dat anderre mensen hem al hebben en ik pas morgen met de post :D En de dag daarna ga ik meteen p vakantie :puh:

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• emmo

10

• Little Jacob

7

• Gta-Alien

4

• loerelau

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Mensen even voor de duidelijkheid.

Er zijn zoveel mensen die deze game bij bol.com hebben besteld dat is gewoon niet normaal. Mensen die VOOR 11 april bij bol.com hebben besteld die krijgen het 99,9999999 % dat ze het morgen binnen hebben. Want wij verwerken jullie orders 1 voor 1. Als er iets mis gaat halen we een nieuwe gta 4 uit de voorraad=kast voor jullie. Alleen tnt kan soms stom bezig zijn maar dat ligt niet aan ons.

Mensen die na 11 april hebben besteld. Die krijgen het niet dinsdag en ook niet op woesndag ivm 30 april.

Geplaatst:
Ja heur, t spel is niet eens uit :cya:

Omdat de winkels het nog niet mogen verkopen wil dat nog niet zeggen dat ze het ook nog niet in vooraad hebben... denk je dat ze dat vannacht nog allemaal binnenkrijgen?

Alleen mogen ze het nog niet verkopen tot morgen.

Dat zou wel kunnen, maar je mag m dan nog niet verkopen. T moet dan wel n winkel zijn die geen **** om de regels geeft.

scan eens een aankoopbonnetje in dan?

http://img161.imageshack.us/img161/8803/gta4discwh7dy5.jpg

dit is mijn cd zo goed

Je kunt goed op "GTA IV disk" googlen ja..

Geplaatst:

Ik ga nu aan het werk weer. Ik zal jullie vanacht rond 23.30 wat meer beelden laten zien en over ingame beelden over gta4

Ik ga nu weer aan het werk :)

Geplaatst:

vind het wel mooi van emmo dat hij zo naar buiten komt met die info als iedereen zo zou zijn zouden er minder stressy mensen rond lopen.

Congratz to emmo _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Geplaatst:

inderdaad ik heb even wat pmetjes met hem uitgewisseld en het is nu allemaal duidelijk.

bol.com heeft genoeg voor de mensen die voor 11.04 hebben besteld.

die hebben hem ook in huis morgen in de vorm van een pakket. dus niet door de brievenbus.

ik heb hem morgen dus ook en ik ben "gerust"gesteld haha

Geplaatst: (bewerkt)
Best jammer als je in Rotterdam woont. :D

geen post

dat weten we nu zo langzamer hand wel dat ze in die regio staken.

is ook al een topic van.

Bewerkt: door Alchemy
Geplaatst:

Is wel even iets leuks om te melden:

In Nieuw Zeeland begint over 1 uur de GTA IV Verkoop!

Dus over een paar uurtjes gaat Social Club ook open.

Bron: Check...

Geplaatst:

Ik heb mijn GTA IV voor PS3 ook bij een zaak besteld waar ik regelmatig kom,

helaas kan ik morgen mijn gta niet ophalen omdat ik hele dag stage moet lopen en

's avonds moet werken :O balen!!

nou heb ik al even gebeld naar die winkel en ik kon hem vandaag wel ophalen als hij de spellen al binnen had.

maar dit was niet het geval :( de voorlevering kon nog komen tot morgenvroeg 9 uur. dus in het ergste geval heeft

hij ze dan pas binnen. maar ik glip vanavond voor 6 uur nog even snel naar de winkel toe om te kijken of ze hem al hebben ( Please please (A))

Geplaatst:

Ik ging vandaag ook naar een winkel, die niet zo bekend is. ik ken die mensen daar goed en ik vroeg of ik hem al mee mocht nemen. me ze zij dat ze een contract had afgesloten en als ze GTA IV eerder verkocht moest ze 250.000 betalen.

Echt balen :N

Nu moet ik wachten op morgen en kan ik hem ophalen om 10.00 :duh:

Geplaatst:
Ik ging vandaag ook naar een winkel, die niet zo bekend is. ik ken die mensen daar goed en ik vroeg of ik hem al mee mocht nemen. me ze zij dat ze een contract had afgesloten en als ze GTA IV eerder verkocht moest ze 250.000 betalen.

op stage zei een collega van me net dat als ik hem vandaag niet meer kan ophalen ik morgen wel even de auto mee mag om het spel op te halen.

wel tof!!

succes met spelen morgen ;)

Geplaatst:

op stage zei een collega van me net dat als ik hem vandaag niet meer kan ophalen ik morgen wel even de auto mee mag om het spel op te halen.

wel tof!!

succes met spelen morgen ;)

Jullie allemaal veel plezier met spelen (Ik denk dat dat eigelijk wel lukt)

Nu alleen nog die zware nacht doorkomen :dans:

Geplaatst:
Ja heur, t spel is niet eens uit :cya:

Omdat de winkels het nog niet mogen verkopen wil dat nog niet zeggen dat ze het ook nog niet in vooraad hebben... denk je dat ze dat vannacht nog allemaal binnenkrijgen?

Alleen mogen ze het nog niet verkopen tot morgen.

Dat zou wel kunnen, maar je mag m dan nog niet verkopen. T moet dan wel n winkel zijn die geen **** om de regels geeft.

scan eens een aankoopbonnetje in dan?

http://img161.imageshack.us/img161/8803/gta4discwh7dy5.jpg

dit is mijn cd zo goed

HAHAHAHA dat is jouw cd niet man ik heb m bij google afbeeldingen zien staan hahahaha!!! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...