Bobbiescie Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 @ - Bobbiescie : Volgens mij houd dit nu wel in dat je geen 100% meer kan halen als je er op los cheat. Dat weet ik, maar ik bedoelde een andere save waar ik flink op los cheat. De save waar ik 't over had heb ik nog nooit (en ja, dat weet ik heel zeker) ge-cheat! (Over die shotgun, die krijg je als je in een politie auto stapt, dan krijg je die met 5 kogels. Wat jij hebt heb ik nog nooit gehad in San Andreas (of 't is misschien niet opgevallen :unsure: ) maar wel in Vice City...) @ Tupac A. Shakur. ik houd mijn wapens NÍÉT als ik busted ben, maar WÉL als ik wasted ben. Zoals ik al eerder zei scheelt 't een hoop geld, maar waar ik erg bng voor ben is dat ik de 100% niet kan halen. Mijn vraag is dus: Houd dit in dat ik de 100% niet kan halen? :unsure: Reageren
Esther Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Ik ben opnieuw begonnen, moet nog 2 missie's en dan ga ik naar San Fierro.Katie heb ik dus nog niet. Maar als ik dood ga houd ik nog steeds mijn wapens?! Ik heb niet ge-cheat! :o Heeft iemand anders dit ook en houd dit in dat je de 100 % niet kunt halen? ALs je dat met een vriendin die Katie heet, die moet je ontdekt hebben bij de golfbaan, je hoeft geen 100 % bij haar te hebben, al is ze je vriendin, en je gaat dood dan behoud je al je wapens. Als je niet gecheat hebt dan kun je het nog steeds 100 % uitspelen Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Mijn lieftallige broertje ( <_< ) heeft dit ook veel nu, en ik heb het veel gehad (dat je je wapens houd na busted of wasted) en het heeft GEEN, ik herhaal GEEN effect op je 100%. Ik weet niet hoe het komt dat je je wapens houdt, maar het klopt, ik heb het ook vaak zat gehad. Is niks ernstigs, gewoon van profiteren Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Mijn lieftallige broertje ( <_< ) heeft dit ook veel nu, en ik heb het veel gehad (dat je je wapens houd na busted of wasted) en het heeft GEEN, ik herhaal GEEN effect op je 100%. Ik weet niet hoe het komt dat je je wapens houdt, maar het klopt, ik heb het ook vaak zat gehad. Is niks ernstigs, gewoon van profiteren EINDELIJK antwoord, Hartstikke bedankt!! :lol: Hoef ik me hier ook geen zorgen over te maken. Deze topic kan worden gesloten... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Mijn lieftallige broertje ( <_< ) heeft dit ook veel nu, en ik heb het veel gehad (dat je je wapens houd na busted of wasted) en het heeft GEEN, ik herhaal GEEN effect op je 100%. Ik weet niet hoe het komt dat je je wapens houdt, maar het klopt, ik heb het ook vaak zat gehad. Is niks ernstigs, gewoon van profiteren EINDELIJK antwoord, Hartstikke bedankt!! :lol: Hoef ik me hier ook geen zorgen over te maken. Deze topic kan worden gesloten... Ik wou nog 1 ding zeggen. Als je op start drukt en dan op statisstieken. En dan volgens mij bij ''Misc'' Daar kun je zien hoeveel keer je hebt gecheat, als er niks over cheaten bij staat , dan heb je dus nog nooit gecheat. Maar als je wel hebt gecheat staat er bijvoorbeeld : Times cheated : 3 Dat houd in dat je 3 keer hebt gecheat. Reageren
THUNDER Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Weet helemaal niemand 't antwoord op mijn eerste vraag, waar 't aan zou kunnen liggen dat ik steeds mijn wapens houd en dat dit misschien inhoud dat ik de 100% niet haal? Zou 't iets te maken kunnen hebben met andere save's op mijn memorycard? :unsure: gebruik de en ik heb dat nog niet meegemaakt ik weet wel als je met een bepaald meisje verkering hebt dat het dan wel wil om je wapens te houden. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Weet helemaal niemand 't antwoord op mijn eerste vraag, waar 't aan zou kunnen liggen dat ik steeds mijn wapens houd en dat dit misschien inhoud dat ik de 100% niet haal? Zou 't iets te maken kunnen hebben met andere save's op mijn memorycard? :unsure: gebruik de en ik heb dat nog niet meegemaakt ik weet wel als je met een bepaald meisje verkering hebt dat het dan wel wil om je wapens te houden. Nope, die gebruik ik niet en daar had ik zo mijn redenen voor... Reageren
THUNDER Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 o wat was de reden dan??? <_< nee grapje hoor hoef ik niet te weten maar goed maak je er nie druk om zou ik zegen net zoals iemand anders al zei gewoon van profiteren Reageren
hey dude Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 ik heb dat ook als ik busted ben! maar als je dood bent??? dat weet ik niet. Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 je houd je wapens door een vriendin dit is wat je alle maal kan krijgen met vriendinnen wapens houden na je dood wapens houden naa busted free pay en spray bij en vriendin Reageren
THUNDER Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 je houd je wapens door een vriendin dit is wat je alle maal kan krijgen met vriendinnen wapens houden na je dood wapens houden naa busted free pay en spray bij en vriendin en je krijgt een pimp pak he niet vergeten hoor :wub: :wub: :wub: Reageren
dJiMpiE Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Ik hield in San Fierro altijd mn wapens als ik dood ging .. Tenminste .. Tot na de missie Snail Trail Maar .. Je bent dus niet de enige Ben nu bij Return To Los Santos en heb dat (jammergenoeg) niet meer Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Luister jongens, echt allemaal hartstikke bedankt met jullie reactie's en goede hulp!! Ik heb 't nu nog steeds en ik kom steeds dichterbij de 100%, ik maak me dus niet meer druk. Ik ben ook overnieuw begonnen en nu heb ik er geen last meer van, ik weet dus ook niet waar 't aan ligt... btw, af en toe mis ik 't wel.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.