Jump to content

Single Player of Multiplayer?

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• frankyyguy

4

• Little Jacob

2

• Swiggers

2

• sven311

2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

single....al zou ik multiplayer kiezen ik vrees dat er in begin toch niet veel volk opzit :puh:

Geplaatst:

100 % De SinglePlayer.. Daar verheug ik mij het meest op. :D

Het aftellen begint nu echt te spannen.... Ik kan vannacht niet slapen van de zenuwen:P[/font]

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Het aftellen begint nu echt te spannen.... Ik kan vannacht niet slapen van de zenuwen:P[/font]

ik heb daar trucje voor: je hoofd zolang tegen de muur slagen dat je van zelf in slaap valt :-)

Geplaatst:

ik heb daar trucje voor: je hoofd zolang tegen de muur slagen dat je van zelf in slaap valt :-)

NIET doen!Anders ben je morgen misschien niet meer bij volle bewustzijn en moet je GTA4 missen _O_ !

trouwens,niemand verplicht je om te gaan slapen he : :schater:

grts

Geplaatst: (bewerkt)

Whaha.. Ik ga dan altijd avond van te voren erg erg erg laat slapen.. Zodat ik vanavond beter kan slapen :PWant dan ben ik moe :puh:

Dat doe ik ook altijd bij Vuurwerk :puh:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Whaha.. Ik ga dan altijd avond van te voren erg erg erg laat slapen.. Zodat ik vanavond beter kan slapen :PWant dan ben ik moe :puh:

Dat doe ik ook altijd bij Vuurwerk :puh:

haha ik ook anders heb ik een slapeloze nacht waar ik alleen maar over gta denk en steeds naar me wekker lig te staren hoelaat het is

en ik ga natuurlijk eerst de singleplayer spelen en veel rondrijden. en dingen uittesten 8)

Geplaatst:

eerst single player ik heb net mijn ps1 verkocht voor 60 euro met 20 spellen dus ik krijg dat spel voor nop joepie.

Geplaatst:

Ik ga gewoon vet lang tv kijken of wat dan ook zodat ik gewoon in slaap val en dan de volgende dag uitslaap en wakker worden met Gta IV :eten::tu:

Geplaatst:
Zeker weten singleplayer, waarom? Nou:

Liberty city is een hele grote stad met een leuke sfeer, die wil ik dus als eerste gaan verkennen. Ik denk door middel van een Taxiritje, zonder te skippen. Ik wil ook graag de missie's doen maar dat doe ik later. Ben benieuwt naar het politiesysteem en hoe de mensen en Niko zelf reageren. Ookal heb ik sommige dingen al wel gezien. En het zal in het begin ook wel vet druk zijn online dus dat doe ik denk ik pas over een week, tenzei ik het niet kan laten maar dat valt wel mee aangezien de singleplayer niet verveelt ^_^

Wat braaf. :{ Jat dan gewoon meteen die taxi en ga zelf rijden. :dans:

Ik denk dat ik zelf me ook eerst even lekker in de singleplayer ga nestellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...