-IV- Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ( POLL ? ) Vast en zeker eerst Singleplayer! Daarna of tussendoor eens kijken in de Multiplayer. Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Single player. Eerst de stad verkennen en allemaal gasten neer knallen. GR Giozio Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Als ik GTA IV heb speel ik Single Player; eerst nog wat verkennen enz... Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Nog een paar uurtjes en dan is het eindelijk zo ver, de game waar we al maanden op wachten komt eindelijk legaal in de verkoop. jaren bij mij Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Nog een paar uurtjes en dan is het eindelijk zo ver, de game waar we al maanden op wachten komt eindelijk legaal in de verkoop.Wat ga jij als eerste spelen? Single-player of Multiplayer? allebij natuurlijk eerst ff rond kijken en missies doen, en als ik geen zin heb in missies (inplaats polities neer schieten en mensen over rijden) Online games tegen de hele wereld. natuurlijk niet alleen singel O,o Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Single Player, weet niet of ik met mn ILLIGALE :dans: wel online kan. Bewerkt: 28 april 2008 door Vercetti29 Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 éerst SP , als ik storyline uitspeel dan ga ik pas MP'en. Dat was ook mijn plan! ZO laat begin ik nou ook weer niet ik begin natuurlijk wel met singelplayer, maar ik wil wel graag door hebben hoe dat multiplayer is. kheb veel informatie van gelezen en sommige filmpjes gezien (wat eigelijk zonde is) maar het ziet er echt geweldig uit en verheug me daarom ook op allebij! Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Single Player, weet niet of ik met mn ILLIGALE :dans: wel online kan. heb jij de ilegale? is die compleet? Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Eerst Single voor een uurtje en dan Free mode met DSN. Reageren
aat Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 eerst singelplayer , gwn alles onder controle krijge en alles verkennen ... en dan storyline grtzZ lil aat Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Single player, wil echt alles, maar dan ook echt alles gaan verkennen. Reageren
MarXmaN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Eerst singleplayer, weer ff gewend raken aan de controls met GTA na jaren pc-gamen, en dan over een weekie online. Reageren
Ch0mp0w33 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Singleplayer zoals iedereen. De 1e momenten van de game zijn het magischt (?), eerst echt alles verkennen. Maar dan echt alles, mensen doodschieten, mensen doodslaan, mensen overrijden, mensen doodsteken etc. Wh0000t kan niet meer w8en. Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 eerst singleplayer hoor !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.