Jump to content

Twee Spelers


Heroix

Recommended Posts

Zal er naast de mogelijkheid om online met meerdere spelers te spelen, ook de mogelijkheid zijn om met twee spelers op één console te spelen, in splitscreen ofzo? Kan dit namelijk nergens vinden, en vind het wel belangrijk. Misschien iemand die het antwoord hier op weet. Staat het toch al ergens, mijn excuses dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal er naast de mogelijkheid om online met meerdere spelers te spelen, ook de mogelijkheid zijn om met twee spelers op één console te spelen, in splitscreen ofzo? Kan dit namelijk nergens vinden, en vind het wel belangrijk. Misschien iemand die het antwoord hier op weet. Staat het toch al ergens, mijn excuses dan.

nee is niet mogelijk, er is geen split screen of offline multiplayer aanwezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal er naast de mogelijkheid om online met meerdere spelers te spelen, ook de mogelijkheid zijn om met twee spelers op één console te spelen, in splitscreen ofzo? Kan dit namelijk nergens vinden, en vind het wel belangrijk. Misschien iemand die het antwoord hier op weet. Staat het toch al ergens, mijn excuses dan.

nee is niet mogelijk, er is geen split screen of offline multiplayer aanwezig.

das spijtig!

Link to comment
Delen op andere websites

Zal er naast de mogelijkheid om online met meerdere spelers te spelen, ook de mogelijkheid zijn om met twee spelers op één console te spelen, in splitscreen ofzo? Kan dit namelijk nergens vinden, en vind het wel belangrijk. Misschien iemand die het antwoord hier op weet. Staat het toch al ergens, mijn excuses dan.

nee is niet mogelijk, er is geen split screen of offline multiplayer aanwezig.

Ik weet niet of dit waar is. Maar als het zo is, vind ik het wel erg jammer. Want bij COD 4 is splitscreen echt geweldig.. Ik 'OWN' mijn broer altijd.. En dan word hij boos en begin ik te laggen :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

zit er wel in kijk maar bij officieele site en dan multiplayer

Op de officiële site staat nergens expliciet dat die functie er zal zijn. Er staat wel Co-Op, maar daarmee wordt waarschijnlijk online Co-Op bedoeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...