Jump to content

Fobie


Meganic

Recommended Posts

Nog maar 1 dagje wachten.. en ik begin een fobie te ontwikkelen. Ik weet dat het nergens op slaat, maar ik ben nu als de dood dat er door een rare lotswending mijn PS3 het opeens begeeft.. :D En hoe zit het met jullie? al een beetje nerveus?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MarXmaN

    3

  • mattetoet

    3

  • Kai-ShockWave

    2

  • Alchemy

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nog maar 1 dagje wachten.. en ik begin een fobie te ontwikkelen. Ik weet dat het nergens op slaat, maar ik ben nu als de dood dat er door een rare lotswending mijn PS3 het opeens begeeft.. :D En hoe zit het met jullie? al een beetje nerveus?

dit heb ik al een ganse week!

Ik gebruik hem echt minder deze week,niet normaal :)

Daarnet starte men ps3 niet meer op,DIKKE paniek(het bleek dat men stroom kabel niet echt goed zat).

Sjongejonge, :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ha, ik heb zelfs een 360 van meer dan een jaar oud, ik ben pas bang dat hij vanavond ermee ophoud! Hij doet het verder nog wel prima, is ooit maar 4-5 keer vastgelopen tijdens Marvel: Ultimate Alliance en GRAW 2.

Ik heb zelfs overwogen om meteen een nieuwe 360 te kopen en de oude te verkopen op marktplaats ofzo, maar dat is iets te gek ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel al een tijdje niet meer op me Playstation 3, omdat FIFA 2008 niet zo leuk meer is, en ook voor GTA. Ik heb hem morgen rond 9:00. ^_^

Ja ik ga een bundel halen,

Grand turismo + Grand theft auto IV + Playstation 3 voor 400 euro dat is een koopje!

Link to comment
Delen op andere websites

gisteravond zette ik mijn ps3 aan en toen kreeg ik een oranje lichtje inplaats van een groene enik had geen beeld. ik schrok egt man toen zette ik hem uit en toen drukte ik op de main power switch en toen nog een keer om hem weer aan te zetten en gelukkig deed hij het weer anders had ik echt ongeloofelijk ongeluk xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem juni vorig jaar al besteld bij bol.com... maar vandaag nog geen mailtje gehad dat hij onderweg is. Wordt gek als ik hem niet bij de releasedag krijg. De werkdag was nu al verschrikkelijk zwaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Best grappig/toevallig want ik ben vandaag nog niet 1 keer op de PS3 geweest. Bang datie kapot gaat :puh: Haha, ik wil gewoon niet dat dit gebeurt !! Bij mijn vriend is dit ook gebeurt.. De CD's leest de PS3 niet meer. Hij heeft hem nu opgestuurd naar SONY. En 3 maanden later krijgt hij hem weer.. ^_^ Lol ^_^

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem juni vorig jaar al besteld bij bol.com... maar vandaag nog geen mailtje gehad dat hij onderweg is. Wordt gek als ik hem niet bij de releasedag krijg. De werkdag was nu al verschrikkelijk zwaar.

vanavond krijg je een mail waar instaat dat die verzonden is.

heb contact gehad met bol.com medewerker zijn nu druk bezig met er voor te zorgen dat iedereen hem optijd thuis krijgt.

Ze hebben er 7000 binnen gekregen. mensen die voor 11 april hebben besteld. Die krijgen hem morgen bij de deur. in de vorm van een pakketje die niet door de brievenbus gaat maar persoonlijk wordt aangeboden.

Dat is wat mij verteld is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...