Kai-ShockWave Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Heb een bevestiging van verzenden ontvangen van Dynabyte Kun je dit misschien in een screen laten zien ? idd, Wil ik ook wel eens zien. heb hem namelijk ook bij dynabyte gekocht, maar ik heb nog geen mail ontvangen. Reageren
sven311 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ben bang dat hij morgen al uitverkocht is in de winkel!Ik heb hem wel gereserveert, maar ik ben toch bang! ik heb dit ook,echter heeft de shop me gemailed dat pre orders voorrang krijgen,dat ze een exemplaar op kant houden. dusjah is de vrees al minder. grts Reageren
Stuzzie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik had een mail gestuurd naar Nedgame over of ik hem op tijd binnen zou krijgen. Gelukkig kreeg ik dit terug: Hallo, Alle betaalde GTA4's, die besteld zijn voor 26-04-2008, worden vandaag verzonden. De TNT Post zal het waarschijnlijk morgen bij u aanbieden. Met vriendelijke groet, ****** NEDGame Groningen Dus laten we hopen dat het zo gebeurt, TNT zal wel gek worden morgen (incl. postbodes die ook nog eens fanboys zijn van GTA. Misschien krijg ik morgen mijn post dan wel ineens twee uur eerder, omdat zij ook willen spelen ) Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Misschien krijg ik morgen mijn post dan wel ineens twee uur eerder, omdat zij ook willen spelen ) Of misschien wel 3 uur later omdat de postbode oppeens 3 keer zoveel moet bezorgen als normaal... vanavond speel ik alvast niet meer ... morgen wel stel je voor dat hij kapot ofzo gaat ... Heb je een xbox360? Bewerkt: 28 april 2008 door Gta-killer Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 vanavond speel ik alvast niet meer ... morgen wel stel je voor dat hij kapot ofzo gaat ... Reageren
The Black Cat Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb meestal van dat soort fobies voor de release van een game die ik écht graag wil spelen. Dit keer ben ik vooral bang dat ik de game niet kan bemachtigen, doordat die uit verkocht is ofzo. Reageren
royboy46 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb em bij de Dixons besteld. Ik kreeg vanmiddag telefoontje dat hij apart lag. ik had gister me ps3 op de tv in de woonkamer aangeslote had ik geen beeld.. Ik Schrok me dood, maar zat de kabel niet goed in de ps3 Nog maar een paar uuur jongens Reageren
Venzio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb em bij de Dixons besteld. Ik kreeg vanmiddag telefoontje dat hij apart lag.ik had gister me ps3 op de tv in de woonkamer aangeslote had ik geen beeld.. Ik Schrok me dood, maar zat de kabel niet goed in de ps3 Nog maar een paar uuur jongens Om even bij de hand te zijn nog 6 uur en 41 min Ontopic: ik denk dat de xbox 360 het van me broer het niet meer doet en als ik thuis kom dat hij zegt m'n xbox werkt niet meer... Reageren
Stuzzie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Misschien krijg ik morgen mijn post dan wel ineens twee uur eerder, omdat zij ook willen spelen ) Of misschien wel 3 uur later omdat de postbode oppeens 3 keer zoveel moet bezorgen als normaal... vanavond speel ik alvast niet meer ... morgen wel stel je voor dat hij kapot ofzo gaat ... Heb je een xbox360? Bij mij zal hij wel niet veel meer hoeven te bezorgen, volgens mij zijn er bij mij in de buurt niet zoveel mensen met een PS3. Er wonen namelijk vooral ouderen of mensen met kinderen van rond de 7/8 jaar ofzo. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb mijn 360 al twee weken laten staan omdat ik denk dat hij plots iets kan krijgen dat hij stuk gaat of zo, maar morgen draait hij natuurlijk overuren ^_^ Reageren
FireFighter Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik speel juist meer om mijn zenuwen te verwerken Reageren
Iscariah Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik had een mail gestuurd naar Nedgame over of ik hem op tijd binnen zou krijgen.Gelukkig kreeg ik dit terug: Hallo, Alle betaalde GTA4's, die besteld zijn voor 26-04-2008, worden vandaag verzonden. De TNT Post zal het waarschijnlijk morgen bij u aanbieden. Met vriendelijke groet, ****** NEDGame Groningen Dus laten we hopen dat het zo gebeurt, TNT zal wel gek worden morgen (incl. postbodes die ook nog eens fanboys zijn van GTA. Misschien krijg ik morgen mijn post dan wel ineens twee uur eerder, omdat zij ook willen spelen ) OF die fanboy postbodes hebben een weekje vrij en laten het werk aan hun collega's over... Zoals ik! Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tja ben ook wel een beetje zenuwachtig maar dat komt omdat ik bang ben dat ik GTA IV niet kan bemachtigen. Ik heb hem al in december 2007 gepre-order bij Dynabyte in Almere en ga morgen direct bij opening halen. Maar toch blijk ik bang. GR Giozio Reageren
js007 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik word helemaal gek. Alles is voor mij nu gta4 Reageren
kooskansloos Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik was ook al maanden bang dat mijn PS3 of mijn TV het zou begeven., maar die verkeren gelukkig nog in optima forma. Nu heb ik alleen met sporten mijn fucking linkerhand gekneusd en nu doet het fucking pijn als ik die gebruik. NU KAN IK NA FUCKING EEN JAAR WACHTEN NOG STEEDS NIET RELAXED GTA IV SPELEN. Ik ga zometeen buiten iemand dood schoppen. Groeten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.