philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik vind het maar overdreven ik ben nergens bang voor mijn ps3 houd het wel uit en ik krijg hem toch wel op tijd van bol.com Reageren
Iscariah Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ga zometeen buiten iemand dood schoppen. Kan je dus beter niet doen want anders kan je straks nóg minder relaxed spelen of in het ergste geval niet. Maargoed, moet je ook eigenlijk zelf weten... Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ben bang dat ik straks een gigantische crash maak met mijn brommer als ik mijn bundel heb opgehaald. Of dat een gefrustreerde gamer zonder pre-order een mes op mijn keel zet ofzo Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Misschien krijg ik morgen mijn post dan wel ineens twee uur eerder, omdat zij ook willen spelen ) Of misschien wel 3 uur later omdat de postbode oppeens 3 keer zoveel moet bezorgen als normaal... vanavond speel ik alvast niet meer ... morgen wel stel je voor dat hij kapot ofzo gaat ... Heb je een xbox360? nee ik heb geen xbox de kans dat men ps kapot gaat is idd wel miniem... Reageren
ididdie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Nog maar 1 dagje wachten.. en ik begin een fobie te ontwikkelen. Ik weet dat het nergens op slaat, maar ik ben nu als de dood dat er door een rare lotswending mijn PS3 het opeens begeeft.. En hoe zit het met jullie? al een beetje nerveus? Ja echt wel ik had hem besteld maar nu blijkt dat hij daar morgen niet binnenkomt dus moet ik morgen heel vroeg al naar de dixons toe om te kijken of ze er nog wat hebben Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ben bang dat ik straks een gigantische crash maak met mijn brommer als ik mijn bundel heb opgehaald.Of dat een gefrustreerde gamer zonder pre-order een mes op mijn keel zet ofzo Haha Reageren
ididdie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dus slecht nieuws voor mensen die bij dynabyte hadden besteld tenmisten hier in Bergen op Zoom komt hij morgen niet bij dynabyte dan maar naar de dixons of mediamarkt Reageren
TheoBerg Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ben niet bang dat me 360, tv , home cinema set ofzo stuk gaat... Ik hoop dat me stoppen het houden Reageren
wvswem Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Het beste om te doen tegen die fobie is gewoon een spelletje op je computer spelen of op een oude console zoals de ps2 helpt ook tegen de spanning. En niet te veel eraan denken dat je PS3 of Xbox 360 het niet meer doet want de kans dat zoiets gebeurt is klein. Reageren
TheoBerg Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ga zometeen buiten iemand dood schoppen. Telegraaf ; 29 april - Jongen trapt zwerver dood na kneuzen hand. Reageren
bolie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tja dat heb je met die dingen. Gaan ze kapot dan kun je een maand of 2 wachten. Met de pc heb ik daar geen problemen mee, meestal naar 1 week weer terug. Mijn pc ligt nou wel bij de maker ( Voeding is ). De drukt heb ik ook geen last van omdat ik hem niet kan kopen. ( Moet wachten op pc versie ) Nadeel is wel dat ik niet kan zien hoe vet die game is. . GRZZ Reageren
battle1970 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ja ik heb dit gevoel ook hoor:P mijn xbox staat VEILIG in mijn kast:) hihi Reageren
bolie Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ik ga zometeen buiten iemand dood schoppen. Telegraaf ; 29 april - Jongen trapt zwerver dood na kneuzen hand. Persbericht 29 April Gistermorgen heeft er een jongen iemand dood geslagen omdat hij een gekneusde hand had. De reden daarvoor was omdat de jongen geen GTA 4 meer kon spelen. De jongen is in hechtenis genomen en staat volgende week terecht wegens poging tot doodslag en TBS behandeling. Verschillende getuigen melden dat de jongen zich vreemd gedroeg en een verwarde indruk maakte. Voorlopig kan de jongen het splelen van games wel vergeten. Einde persbericht. Bron: Mij Bewerkt: 28 april 2008 door bolie Reageren
GTA Haas Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ga zometeen buiten iemand dood schoppen. Telegraaf ; 29 april - Jongen trapt zwerver dood na kneuzen hand. Persbericht 29 April Gistermorgen heeft er een jongen iemand dood geslagen omdat hij een gekneusde hand had. De reden daarvoor was omdat de jongen geen GTA 4 meer kon spelen. De jongen is in hechtenis genomen en staat volgende week terecht wegens poging tot doodslag en TBS behandeling. Verschillende getuigen melden dat de jongen zich vreemd gedroeg en een verwarde indruk maakte. Voorlopig kan de jongen het splelen van games wel vergeten. Einde persbericht. Bron: Mij Hahaha,jij moet bij de kranten gaan werken Reageren
aat Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 egt ni nrmal , ik heb op school niks anders gedaan dan aan gta 4 denke !!! ik heb gta 4 al besteld n mr toch ben ik bang da gta 4 uitverkocht gaan zijn verder heb ik deze week nog geen xbox360 gespeeld omda FIFA 08 saai is geworde .... grtzZ lil aat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.