Jump to content

Fobie


Meganic

Recommended Posts

Ik had een aantal dagen geleden iets vaags met mijn PS3. Ik startte em op om ff Pro Evo te doen, gaat het hele beeld flippen, bleek dat de kabel er niet in goed zat, maar had hem er goed in gedaan, aangezet en flipte em weer. Een half uur later start ik de ps3 weer op en toen deed hij et normaal. Vage shit dus, maargoed zal vast geen problemen geven, nog nooit echt problemen met mn ps's gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MarXmaN

    3

  • mattetoet

    3

  • Kai-ShockWave

    2

  • Alchemy

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zou me niets verbazen als er vanavond een paar mensen heel vroeg naar bed gaan, om zo de tijd sneller om te krijgen :7

Zat er net aan te denken. Hier in de buurt is ook geen midnight release... dus, wat kan je beter doen??

Link to comment
Delen op andere websites

Door het spel ben ik in een extase gekomen waarin ik flip en gewoon bekan de PS3 niet heb eens aangeraakt de voorbije week, eigelijk Stof aan het happen xD

En morgen gaat het een doodlange dag worden, ik wou vrijaf nemen ma lukte niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou me niets verbazen als er vanavond een paar mensen heel vroeg naar bed gaan, om zo de tijd sneller om te krijgen :7

Zat er net aan te denken. Hier in de buurt is ook geen midnight release... dus, wat kan je beter doen??

Tja, ben er eerlijk in. Ik speel ook met die gedachten, maar ja dat piekeren he. En maar de uren aftellen. Weinig slaap vannacht :7 Sta ik morgen als een zombie voor de MediaMarkt. En dan met mn duffe kop vragen: "Doet ie mij eenmaal mario galaxy alstublieft" :schater:

Bewerkt: door 7nightwing7
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk gek hé, mijn PS3 draait al altijd perfect en dan opeens voor die ene game beginnen we ons bezorgd te maken, maatregelen te maken...

Maar ik begrijp iedereen :D aangezien ik net hetzelfde aant doormaken ben :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ben er eerlijk in. Ik speel ook met die gedachten, maar ja dat piekeren he. En maar de uren aftellen. Weinig slaap vannacht :7 Sta ik morgen als een zombie voor de MediaMarkt. En dan met mn duffe kop vragen: "Doet ie mij eenmaal mario galaxy alstublieft" :schater:

Hehe, that would be fun!!! :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...