henk26 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 help ik kom niet online het lukt me echt niet heb het spel er maar weer van af gehaald want was het helemaal zat ben een paar uur bezig geweest jammer hoor Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 help ik kom niet online het lukt me echt niet heb het spel er maar weer van af gehaald want was het helemaal zat ben een paar uur bezig geweest jammer hoor Welke online versie van San Andreas heb je geprobeert? Het is namenlijk dood- en dood simpel, indien je natuurlijk weet hoe en wat. San Andreas heeft twéé soorten online mode's. Dit zijn: SA-MP San Andreas Multiplayer MTA-SA Multi Theft Auto San Andreas Uitgebreide uitleg staat aangegeven op de links hierboven. Je download ze multiplayermode(s) hieronder: SA-MP MTA Mocht je er nog niet uitkomen, dan horen we het vanzelf wel Succes! Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 help ik kom niet online het lukt me echt niet heb het spel er maar weer van af gehaald want was het helemaal zat ben een paar uur bezig geweest jammer hoor Welke online versie van San Andreas heb je geprobeert? Het is namenlijk dood- en dood simpel, indien je natuurlijk weet hoe en wat. San Andreas heeft twéé soorten online mode's. Dit zijn: SA-MP San Andreas Multiplayer MTA-SA Multi Theft Auto San Andreas Uitgebreide uitleg staat aangegeven op de links hierboven. Je download ze multiplayermode(s) hieronder: SA-MP MTA Mocht je er nog niet uitkomen, dan horen we het vanzelf wel Succes! Die boven me dat is optie 1. Optie 2 is dat je geen patch heb gedownload dat denk ik. maar het kan liggen kan hier boven me. Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Nooit de moed opgeven, wij staan altijd klaar om je te helpen, en meteen verwijderen hoeft dan vaak niet. Het ligt vaak aan één ding: de versie. Een wilde gok: Je hebt tientallen keren SA-mp geïnstalleerd en weer verwijderd, maar telkens kwam er bij het opstarten een foutmelding. Dit komt omdat je óf modificaties geïnstalleerd hebt, óf je hebt, zoals ik eerder al zei, een verkeerde versie. Je kan zien welke versie je hebt door rechtsonderin je beginscherm (da's 't scherm waar je in komt als je net de intro hebt gezien) te kijken. Er kunnen verschillende dingen staan: niets --> V1.00 V1.01 --> V1.01 V2.00 --> V2.00 Met de laatste twee versies kun je niet modden. Om dan wel te kunnen modden moet je een programma, de zogenaamde patch downloaden. Dat kan hier. Als je hem hebt gedownload, start je hem op. Er zal een paar keer wat informatie worden gegeven, druk gewoon op 'Next'. Als er wordt gevraagd om de locatie van je GTA San Andreas, zal er al een locatie staan. Die locatie is gelijk aan de locatie die standaard bij de installatie wordt gebruikt. Heb je die gebruikt dan kan je verder gaan, is hij ergens anders geïnstalleerd moet je die vanzelfsprekend even opzoeken. Als je dat hebt gedaan ga je verder door op 'Next' te klikken, de patch zal zijn werk doen. Als hij klaar is even op 'Exit' drukken en je kunt modden. Hopelijk is probleem nu verholpen. Mocht dat niet zo zijn dan had je een mod of een No-CD Crack. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.