Froop Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen dus doe ik het hier maar. Met die missie van officer Tenpenny moet je een Harvester stelen van een boerderij. Ik wil nou gewoon op zoek naar een Harvester maar waar kan je die vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 vraag 1 je moet die missie gedaan hebben. maar ze rijden bij elke boederij. maar ze zitten op slot je moet ervoor staan en pak dan een gun en schiet die gast door zijn hoofd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Dat is volgens mij een ander soort boerderij dingetje en die tip helpt soms niet want ik schoot zo'n gast toen door z'n hoofd, viel er uit en toen ging die deur op slot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 :huh: meestal lukt het wel hoor. maar als je er een hebt en dan weer uitstapt zit weer op slot.iedergeval wel bij mij :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ja je hebt gelijk the straight people killer dat is bij mij ook zo dat vind ik wel jammer van R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 :blink: dat is ook bij de die lowrider challinge. als je iemand doodt schiet die in de auto zit en stapt in en stapt weer uit dan zit hij ook slot. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 kan je die deur er dan niet uitrammen met een andere auto van een lange afstan of van een paar keer vlakbij moet het wel lukken of je pakt/jat een politie gummy knuppel daarmee kun je ook deuren eruit meppen :exclamation: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 nee dat kan niet . want anders zou het echt te makkelijk zijn .sla maar een paar uur op die deur. lukt echt niet maar we gaan offtopic dus bijdeze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 misschien lukt het als je hem in je garage parkeert en laat hem ontploffen dan word je auto in een sec. gefixt dan kun je er misschien er weer in op het airport van LF staat ook een super GT hij heeft een open dank maar hij komt er niet in super raar :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 In vice city springt hij gewoon over de deur heen en gaat hij zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.